Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 3. juni 2009, 20:34

Hej Tweak, da jeg skulle hjælpe min kæreste med at komme af med hendes virus, ville jeg formatere computeren (Acer Travelmate 2410), men da jeg så skulle installere Windows XP igen, havde virussen slettet nogle systemfiler.
først stod der ntdll. mangler og så blev den ved med at finde filer der mangler..
derefter ville den slet ikke installere XP.

Nogle der har en idé til hvad jeg kan gøre. ??

På forhånd tak.

Sonny Trudslev

2

onsdag, 3. juni 2009, 21:25

smid skiven i og boot op fra den, så burde der ikke være noget problem.

3

onsdag, 3. juni 2009, 21:27

Ja... boot fra cd, der ligger systemfilerne på.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (03.06.2009, 21:28)

4

torsdag, 4. juni 2009, 00:42

Det er prøvet, men der melder den stadig om en masse fejl, det er original Xp cd. og har også lånt et par stykker (alle originale) men intet virker :S ..

Sonny Trudslev

5

torsdag, 4. juni 2009, 09:54

Det kunne være, at DVD drevet ikke har fået læst alle systemfilerne rigtigt, siden den laver fejl på alle DVD'er. Har du adgang til , eller mulighed for at låne et externt drev, tilslut og boot op fra den, bare for at udelukke, at det er drevet det er galt med.

Evt. kør den langsomme formattering, jeg ved godt det tager en krig, men det har afhjulpet mit problem engang hvor jeg stod i samme situation.
Du kunne osse boote op fra DVD, slette parationen, som XP ligger på, oprette en ny, formater og installere, så er den ihvertfald helt ren.

Held og lykke

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

6

torsdag, 4. juni 2009, 11:43

Har også prøvet både den hurtige og den langsomme formatering, men ingen af dem virker, der melder den om en stor mængde manglende filer, som den ikke kan finde.

Har stortset prøvet ALT, udover at prøve med et eksternt drev.

Sonny Trudslev

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.