Warcraft 3 lag (fps) i windows 7 ?!

  • Hey.


    Der er opstået et lille problem med mit warcraft 3 frozen throne.


    Efter jeg opdaterede min GFX driver til en Windows 7 driver, så virker det som om min framerate i warcraft er ret lav..


    Jeg har prøvet at lave roll-back til den originale driver som windows 7 selv fandt, men det hjælper ikke - selvom spillet kørte fejlfrit inden opdatering til windows 7 GFX driver.


    Nogen der kan hjælpe? (Jeg har en meget kraftig computer, så det er altså på ingen måde hardware der er problemet) - Mine andre spil, fx COD 4 med alle detaljer og effekter på full, kører flawless med 125 FPS.. så performance-problemet er altså kun i Warcraft 3..

  • Det lyder da underligt, jeg har selv spillet WC3 med Win7 beta uden problemer med mit 8600m gt....

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.


  • har du prøvet at reinstallere WC3?
    Kører du i window mode??? Er det lige så snart du starter WC3? fordi jeg har haft lignede problem. men der endte det med at jeg formaterede computeren fordi der var så mange problemer med min comp :D

  • Jeg spiller i full screen mode, opløsning 1920*1080 (ændret i regedit).. og ja, jeg har prøvet at reinstallere spillet



    <<<<<<<<< EDIT >>>>>>>>>>>>>>


    Såååååååådan... jeg gik ind i Nvidia control panel > program settings > Warcraft 3, hvor jeg slog vertical sync fra... det gjorde underværker =)



  • godt at vide :D husk at luk tråden =)