Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 25. maj 2009, 16:26

hej Tweak bruger.

Jeg stødte idag på et meget underligt problem.
jeg havde installeret den nye nvidia driver til mit gtx 260 genstartede computeren og det hele fungerede fint. senere da jeg genstartede computeren var alle mine ikoner på skrivebordet VÆK!!!

eneste ikon der er tilbage er battlefield 2142

nogen der ved hvad der kan gøres for at finde de forsvunde mapper og parpirkurv?

jeg havde også lavet en mappe på skrive bordet hvor jeg opbevarede mine programmer til at teste min computer hvor hurtig den er og hvor varm den er. 8o er der en der ved hvordan jeg får den mappe frem igen?

på forhånd tak fra TWinther her!

:rules:

CPU: core i7 3.2 Ghz
bundkort: Asus Rampage II Extreme
PSU: coolermaster Real Power M1000.
GFX: 2 x Sapphire Toxic HD 4890
memory: 3x 2GB ddr3 corsair 1666 mhz
Lydkort: Creative X-Fi
HDD: WD raptor 80 GB og WD 750 GB
Cpu cooler: Noctua NH12
skærm: samsung syncmaster T200
kabinet: Lian Li PC - S80

2

tirsdag, 26. maj 2009, 01:52

Prøv at gå ind på c:\brugere\Ditnavn\Desktop og kig i mappen om den er tom eller tingene stadigvæk er der.

Hvis de stadigvæk er der tror jeg bare du skal slette ikon cachen og genstarte.
Ellers må du se om systemgendannelse kan redde filerne og ikonerne og så prøve at installere driveren en gang til.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

3

tirsdag, 26. maj 2009, 17:15

okay mange tak. jeg fik den redet ved at min computer ikke kunne starte op idage fordi at der var fejl i overclocking (ved ikke lige hvorfor) men så lavede jeg bare en bios default og mine ikoner var tilbage på desktop meget underligt. :S

CPU: core i7 3.2 Ghz
bundkort: Asus Rampage II Extreme
PSU: coolermaster Real Power M1000.
GFX: 2 x Sapphire Toxic HD 4890
memory: 3x 2GB ddr3 corsair 1666 mhz
Lydkort: Creative X-Fi
HDD: WD raptor 80 GB og WD 750 GB
Cpu cooler: Noctua NH12
skærm: samsung syncmaster T200
kabinet: Lian Li PC - S80

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.