Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 21. maj 2009, 10:22

Hej Tweakers..

Jeg vil enlig gerne have installeret nogle enkelte drivere til min Windows 7, bl.a. Chipset og Bios..

Jeg har et Gigabyte GA-M790XT-UD4P Motherboard..

De drivere jeg har hentet inde fra deres egen hjemmeside har været Vista 64 bit, men den ville ikke køre dem, da de ikke var kompetible, og hvis jeg forsøger at køre kombetible Windows Vista SP 2, så vil den ikke starte setuppen..

Nogle gode tips?

De eneste drivere jeg har installeret, er kun mit Grafikkort, da ATI har været flinke og lave Windows 7 Drivere :)

På forhånd tak
-Victor

2

torsdag, 21. maj 2009, 14:35

Windows 7 klarer selv de fleste drivere, så er du sikker på du behøver at installere dem manuelt..?

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

3

torsdag, 21. maj 2009, 21:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
Windows 7 klarer selv de fleste drivere, så er du sikker på du behøver at installere dem manuelt..?

Er jeg godt klar over :)

Men nu er jeg ikke vandt til at microsoft faktisk har styr på sådan noget, og normalt installere 1.0 versions drivere :)

Men var bare for at være sikker på at de var up to date :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.