Flytte data fra en ekstern HD til en anden

  • Hejsa.


    Jeg har fået mig en ny ekstern FireWire HD. Jeg har diverse spil installeret på en ekstern, der kører med USB, og som jeg tænker at bruge til noget andet. Hvis nu jeg kopierer al indholdet over på den nye HD og derefter tildeler den det drevbogstav, som den gamle HD havde... vil det stadig give problemer ift. reg. databasen? Eller skal jeg partout reinstallere det hele? Ville være dejligt at skulle slippe for at reinstallere Flight Simulator X, for der er alligevel installeret en del add-ons der,hehe.


    Jeg kører XP Home Edition 32 bit.

    Mit setup:
    ---------------------------------------------------------
    24" iMac:
    CPU: Intel Core Duo 3,06 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 8800 GS | Boot Camp: Windows 7


    13" MacBook Alluminium:
    CPU: Intel Core Duo 2,4 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 9400M | Boot Camp: Windows 7
    ---------------------------------------------------------

  • Jeg vil tro, du vil få problemer med at gøre det. Jeg har aldrig været heldig at kunne kopiere sådan. Desværre tror jeg at der findes kun den hårde(kedelige) vej, geninstallering.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Det lyder umidelbart underligt. Har du haft spil installeret på en ekstern der overfører data via usb? Hvilke spil er det? :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Det lyder umidelbart underligt. Har du haft spil installeret på en ekstern der overfører data via usb? Hvilke spil er det? :$


    Det er ikke så underligt. Jeg har i dag en iMac, og er ikke længere en monster power gamer, så i de spil, jeg spiller, går det fint med, at dataen kommer via USB. Skal jeg have "bang for the buck", smutter jeg ned i stuen og spiller på min PS3 ;)

    Mit setup:
    ---------------------------------------------------------
    24" iMac:
    CPU: Intel Core Duo 3,06 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 8800 GS | Boot Camp: Windows 7


    13" MacBook Alluminium:
    CPU: Intel Core Duo 2,4 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 9400M | Boot Camp: Windows 7
    ---------------------------------------------------------