Driver problemer

  • Jeg har 2 issues.


    Den ene er at jeg i min Device manager har en ting der ikke er installeret, det eneste der står ved den er "Mass Storage Controller"
    WTF er det lige jeg har prøvet at installere alt muligt til intel chipset osv.. intet har hjulpet.


    og ikke nok med det, når jeg sætter min usb hub til eller andet lign så siger den at USB'en kan kører hurtigere hvis jeg clicker her for at se hvilke porte der kan køre hurtigere..



    øhhh jeg er blank !

  • den sidste issue mener jeg er noget med at du måske kun kører usb 1.1 på systemet og ikke usb 2.0 som din usb hub kan køre.


    Mvh Zykov

    win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

    Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zykov
    den sidste issue mener jeg er noget med at du måske kun kører usb 1.1 på systemet og ikke usb 2.0 som din usb hub kan køre.


    Mvh Zykov



    jaeh, så langt så godt.. hvordan fanden finder jeg den driver til det første issue og hvordan fanden sætter jeg den til usb2.0 ??

  • update:


    Efter at have testet forskellige porte så dem bag på kabinettet altså dem direkte på bundkortet er åbenbart ikke usb 2.0 for hver jeg sætter denne usb hub eller andet til så siger den at den ikke er usb 2.0.


    Men sætter jeg den i min front som selvfølgelig fører ned til bundkortet så er den usb 2.0, eller den brokker sig i hvert fald ikke..
    men hverken når jeg sætter min mus, tastatur eller headset til brokker den sig.. men med min USB og min bordlader giver den denne response..



    Solution plz? :(

  • Det er rigtigt nok det med at usb 2.0 kun er direkte fra bundkortet.


    Det der med "mass storage controller" så tror jeg det er dine drivere til bundkortet/chipsettet som du ikke har installeret eller ihvertfald ikke alle ;) de skulle ligge på den cd der følger med bundkortet fra Asus



    mvh Zykov

    win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

    Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

    Rettet en gang, sidst af Zykov ().


  • jeg har installeret alle chipset muligheder både fra intel selv og fra asus's hjemmeside..
    Stadig intet.. Men USB 2.0 burde jeg da stadig kunne trække ud i bagi maskinen ?!