Win 7 - Partition forsvundet?

  • Hey..


    Jeg har lige smidt Win 7 Beta på mit Skulltrail her til aften.. Men nu hvor jeg ville til at installere div. spil, patches osv - Opdager jeg at min partition hvor alt den slags ligger på er forsvundet? :boxed:


    Den er at finde under Windows Install, men inde i Windows er den pist væk.. Nogen idéer?

  • Nå ja, en tilføjelse:


    Når jeg starter lokummet op, vil den også have at jeg trykker Enter, og vælger Windows 7 - Ligesom når man Dual-Booter.. Men harddisken er frisk formateret?

  • Hejsa


    det gjore min ekstra maskine som jeg ville prøve Win 7 på også. du højre klikker på Computer og vælger Manage og vælger så tilsidst Disk Management der inde kan du se din HDD og tildele den et drev bukstav.


    EDIT: Det andet problem skulle kunne klares med at Højre klikke på Computer og vælge Properties. i det nye vindue som kommer op vælger du så over til venstere Advanced System Settings og i det vindue der så kommer op vælger du fanebladet Advanced, der har du så tre knapper der står Settings på du vælger den nederste og i det nye vindue fjerner du fluebenet i de to første fra toppen så skulle den ikke spørge om det mere.


    Pyyy det var en lang smøre håber du får noget ud af det.

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().


  • Skulle nok have lukket tråden igen, men jeg er kommet af med maskinen istedet :)


    Men tak!