Daemon Tools Lite til Windows 7

  • Hvis i ik gider og købe den nyeste Daemon Tools for at få den til at virke til Windows 7 så kig her.


    1. Download SPTD v1.58 til 32bit (x86) el. 64bit (x64)
    2. installer SPTD v1.58 i Windows 7, reboot.
    3. Find den nyeste Daemon Tools Lite (Version 4.30.3)
    4. Download og installer Daemon Tools Lite.


    så skulle det gerne virke, gjorde det for mig, fordi at SPTD v1.58 er blevet Windows 7 compitible :)


    Hvis links ik virker, så ka de hentes her: http://disc-tools.com/download/daemon+sptd+md5sum



    så god fornøjelse :)

  • uh lækkert. skal jeg huske :clap:


    Men du bruger x86 ik? Jeg prøver med 64 bitten nu og melder tilbage


    Dit link til DaemonTools virker ik her, så springer den bare tilbage til denne tråd

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet 2 gange, sidst af hot_fifty ().

  • virker perfekt i x64 også :dance:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    virker perfekt i x64 også :dance:



    hehe, det er jo pga. SPTD v1.58 64bit (x64) :roller:



    os det jeg skrev, hvis links i guide ik virker 100% så er der link nederest i guiden :)

  • yes det lækkert. Hvorfor køre du ikke x64, når du har 4GB ram?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    yes det lækkert. Hvorfor køre du ikke x64, når du har 4GB ram?


    aldrig været glad for 64bit OS, da jeg har set nok problemer bla. med games :)



    Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    super tusinde tak :)


    så funker det gratis Alcohil 52% også ^^



    kommer and på om den er updated med SPTD v1.58 hvis ik selv kan gøre det som med Daemon Tools DmK.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    aldrig været glad for 64bit OS, da jeg har set nok problemer bla. med games :)


    Hvilke? :S
    Jeg køre med 64Bit Vista på min laptop og Windows 7 64Bit på min stationær, og har endnu ikke mødt en spil der ikke ville køre.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS


    Hvilke? :S
    Jeg køre med 64Bit Vista på min laptop og Windows 7 64Bit på min stationær, og har endnu ikke mødt en spil der ikke ville køre.


    Har jeg heller ikke.. og heller ingen almindelig programmer.. sååh..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    Har jeg heller ikke.. og heller ingen almindelig programmer.. sååh..


    så tag gamet Fallout 3, der findes mange tråde med folk som har problemer med den i Vista 64bit, det var bare et example, har selv gemmenført gamet i XP 32bit og jeg havde aldrig problemer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    så tag gamet Fallout 3, der findes mange tråde med folk som har problemer med den i Vista 64bit, det var bare et example, har selv gemmenført gamet i XP 32bit og jeg havde aldrig problemer.


    Det tog ikke mange minutter at fikse... kørte fint hos mig

  • Well. Har selv windows 7.. Sys ikk jeg oplever nogen problemer andet end dem der fulgte
    med pga hardwaren. Men problemet ligger i når jeg installere spil.. Det tog mig 1 time og 35 minutter for den at installere Left 4 dead. I xp tog det betydeligt kortere tid. Btw takker for fiffet om Daemon tools linket. ^^ er på vej ind for at hente det nu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D4ffPower
    Well. Har selv windows 7.. Sys ikk jeg oplever nogen problemer andet end dem der fulgte
    med pga hardwaren. Men problemet ligger i når jeg installere spil.. Det tog mig 1 time og 35 minutter for den at installere Left 4 dead. I xp tog det betydeligt kortere tid. Btw takker for fiffet om Daemon tools linket. ^^ er på vej ind for at hente det nu


    nu er tråden altså os 7måneder gamle og der er sket meget D4ffPower læs da lige dato den nyeste Daemon Tools ska du ik engang køre som Administrator mere for den virker.


    DAEMON Tools Lite beskrivelse:


    DAEMON Tools er et avanceret program til Microsoft Windows, der giver en af de bedste optiske medier emulering i branchen. DAEMON Tools kan du bruge din cd / dvd-billeder, som om de allerede var brændt på cd / dvd.


    DAEMON Tools forum: forum.daemon-tools.cc


    - SPTD 1,62;
    - Fuld Windows 7 support;
    - Windows Sidebar gadget for nem adgang til almindelig DAEMON Tools Lite features;
    - DAEMON Tools Lite-panelet blev fjernet;
    - GUI ombygning og forbedring;
    - Ingen grund i "Kør som administrator" option for første DAEMON Tools Lite start;
    - Revideret License sider i Setup;
    - Sprog opdateringer.


    Bugs fixed:
    - Problem med billede montering fra RAID mængder større end 2 TB;
    - Nogle problemer med at åbne billedfilen på montering;
    - Viser Vent Dialog i kommandolinje-tilstand;
    - Manglende evne til at montere *. mdf billede uden *. MDS fil;
    - Problem med SPTD installation fra DAEMON Tools Lite-opsætningen i lydløs tilstand;
    - Nogle mindre bugs.


    Bemærk: Disc-Tools.com er en autoriseret udgiver af DAEMON Tools software. Enhver uautoriseret distribution af vores software er strengt forbudt. Hvis du ønsker at distribuere DAEMON Tools software, herunder publicering på dit websted, bedes du udfylde Publisher ansøgningsskema med dit fulde navn, særlige web-adresse (r), og kontaktpunkt. Vi vil svare så hurtigt som muligt. Tak.


    Download: http://www.disc-tools.com/download/daemon