Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 3. april 2009, 17:33

Efter jeg har fået ny router i går, har jeg ikke kunne hente større filer.. Efter alt mellem 3 og 50 mb stopper Internet Explorer simpelthen med at downloade.. Vinduet låser ikke og IE kører videre normalt.. Det er ikke til at se ud over at den holder op med at bevæge sig videre

Filen jeg prøver at hente er http://mirrors.dotsrc.org/ctan/systems/windows/protext/ men tror ikke det er der problemet ligger.. Jeg får samme problem både på min bærbar og stationære.. Det er som sagt begyndt efter jeg har fået ny router (Phillips SNB5600), så kom ikke problemet ligger der et sted, men hvordan løser jeg det så lige?

Det lader heller ikke til at være et problem på universitetet.. Selvom jeg ikke lige hentede nogle store filer i dag

Edit: Det skal lige siges, at der er vanvittigt mange indstillinger i routeren (mange af dem er helt nye for mig).. Browsing går lige så hurtigt som med min gamle router, hvis ikke hurtigere

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (03.04.2009, 17:41)

ChiliIndianeren

Gæst

3

fredag, 3. april 2009, 21:49

Prøvet at opdatere firmware?

4

fredag, 3. april 2009, 23:44

Hvis du ellers har sat den rigtig op så prøv at slå Firewall/SPI fra. Kan konflikte med din software firewall, nogle gange også lave ged i trådløs forbindelse.

Philips vil nok sige du skal slå din Norton, Windows etc. firewall fra, og omvendt :)

Firmware kan fixe sådanne mystiske problemer.

5

lørdag, 4. april 2009, 11:58

De har ikke lavet nogen firmware update desværre.. jeg har ihvertfald ikke kunne finde den

Prøver lige at slå firewall fra, ellers får butikken squ smidt æsken og indhold tilbage i hovedet :crazyeyes:

6

lørdag, 4. april 2009, 12:11

Det virkede ikke at slå firewall fra.. Den gjorde faktisk noget nyt, der begyndte i går efter jeg havde lavet tråden..

Istedet for at gå i stå og ikke lave noget, så mener den at en 672 mb fil er færdig efter et tilfældigt antal mb.. Filen virker naturligvis ikke :P

Sender skidtet retur og skriver mig bag øret at Phillips er noget billigt bras.. Hov nej, bare bras... :$

Lukker ikke tråden, hvis nu der er nogen i samme situation eller nogen der kender en magisk løsning

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.