Fjerne Vista's Windows mappe på sekundær harddisk UDEN formatering?

  • Jeg var nødsaget til at installere en midlertidlig kopi af Vista på min sekundære harddisk efter en bootmgr bootfejl men nu kan jeg ikke komme af med skidtet igen. Windows nægter mig simpelthen adgang til at slette mappen selv efter at jeg låser SYSTEM brugeren ude fra harddisken (den slags virkede i xp). Er der nogen der kender en metode som kan fjerne windows plagen fra harddisk uden at den skal formateres? Jeg har ikke mulighed for at lægge indholdet af disken midlertidligt over på den primære og Windows mappen sluger små 12gb allerede. X(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Nu er 12GB jo lig intet, så var det mig ville jeg lade det være. Men ellers kan du jo bare slette det via konsolen på din Windows CD/DVD.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Nu er 12gb jo lige så stort som den der beskuer det mener. Mit vista er OEM så der følger desværre ingen konsol eller recovery tool med af nogen art (grunden til at Vista overhovedet kom ind på min sekundære harddisk). ;(


    Edit: Nåh! Vista vil slet ikke lade mig formatere drevet. Den bliver ved at at påstå det er i brug - selv ved brug af forced format via cmd. :ohmy: - Det lykkedes til sidst med en recovery disc hentet fra nettet. Windows bliver da også mere og mere magtsygt. Hvad bliver det næste? At de bundler det med alle spi... err nevermind :T

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet 2 gange, sidst af HerrMansen ().