1

søndag, 22. marts 2009, 19:30

Jeg har mig en Macbook 2nd gen.

Og nu hvor jeg er ny bruger af mac har jeg 2 spørgsmål.

Kan jeg ikke finde en slags taskbar? det jeg egenligt ønsker er hvis jeg har 3 firefox vinduer åbent så kan jeg ikke makere det ene vindue i Docken. Er der er mulighed for at få dette?? ligesom man kan lave de andre menuer i Docken.

En anden ting er hvor er delete knappen og enter?
Altså enter knappen kan jeg slet ikke finde, da jeg trykker på Enter så redigere jeg bare mappens navn... fix? :)

på forhånd tak.

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

2

mandag, 23. marts 2009, 10:42

ingen med nogle gode forslag? :)

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

3

mandag, 23. marts 2009, 11:06

Til hurtigt at danne mig et overblik over åbne vinduer, plejer jeg bare at bruge Expose. Ellers kan du højreklikke på dit firefox ikon i docken og der kan du skifte mellem de vinduer du har kørende.

Hvis du vil åbne en mappe, billede, dokument eller lignende kan du bruge cmd+o. Og delete er cmd+backspace :)

4

mandag, 23. marts 2009, 11:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af mojn
Til hurtigt at danne mig et overblik over åbne vinduer, plejer jeg bare at bruge Expose. Ellers kan du højreklikke på dit firefox ikon i docken og der kan du skifte mellem de vinduer du har kørende.

Hvis du vil åbne en mappe, billede, dokument eller lignende kan du bruge cmd+o. Og delete er cmd+backspace :)

nice !!! :D
jeg havde faktisk her til morgen fundet den med Cmd+backspace :D selvom på min macbook er det FN+backspace.

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.