Mac brugere HJÆLP!

  • Jeg har mig en Macbook 2nd gen.


    Og nu hvor jeg er ny bruger af mac har jeg 2 spørgsmål.


    Kan jeg ikke finde en slags taskbar? det jeg egenligt ønsker er hvis jeg har 3 firefox vinduer åbent så kan jeg ikke makere det ene vindue i Docken. Er der er mulighed for at få dette?? ligesom man kan lave de andre menuer i Docken.


    En anden ting er hvor er delete knappen og enter?
    Altså enter knappen kan jeg slet ikke finde, da jeg trykker på Enter så redigere jeg bare mappens navn... fix? :)


    på forhånd tak.

  • Til hurtigt at danne mig et overblik over åbne vinduer, plejer jeg bare at bruge Expose. Ellers kan du højreklikke på dit firefox ikon i docken og der kan du skifte mellem de vinduer du har kørende.


    Hvis du vil åbne en mappe, billede, dokument eller lignende kan du bruge cmd+o. Og delete er cmd+backspace :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mojn
    Til hurtigt at danne mig et overblik over åbne vinduer, plejer jeg bare at bruge Expose. Ellers kan du højreklikke på dit firefox ikon i docken og der kan du skifte mellem de vinduer du har kørende.


    Hvis du vil åbne en mappe, billede, dokument eller lignende kan du bruge cmd+o. Og delete er cmd+backspace :)



    nice !!! :D
    jeg havde faktisk her til morgen fundet den med Cmd+backspace :D selvom på min macbook er det FN+backspace.