Internet Explorer 8

  • Så kom dagen som mange frygtede, og mindst lige så mange ventede i spænding.
    Internet Explorer 8 er sluppet løs og undertegnede er igang med download og installation i skrivende stund.


    Personligt har jeg ventet denne dag med spænding, primært fordi jeg >læs: naivt< håber af M$ har taget sig sammen og lavet en über browser. Det er har været delte meninger om både beta og RC udgaver, og derfor synes jeg godt vi kan forsætte med Final versionen.


    Så derfor... hvad synes i om IE8. Hvordan virker den hos jer, og allervigtigt: Er det dele af vores elskede tweak.dk der ikke virker som de skal!


    IE8 kan hentes her: http://www.microsoft.com/ie8

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    der er ikke den helt store foreskel men eller virker den fint hvad med hos dig ?


    Ej, kæresten tvang lige en rengøring igennem... satans! IE8 må vente :boxed:

  • IE8 på min stationær, tager ca. 12 sekunder om at åbne selve IE og så loade google.dk..


    På min bærbar, sker det på få sekunder.


    Det gik altså meget hurtigere med IE7.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Oplever markant bedre loadtider af siderne.. Kan ikke helt snakke om loadtiderne af selve browseren, da jeg kun har installeret 8'eren på en gammel opslugt bærbar, der nogle gange kræver al regnekraft for at åbne paint :))

  • Kan ikke downloade det, kommer til siden hvor der står "thank you for....", Follow these easy steps to download: If your download does not start automatically click here.

    Downloadet starter ikke, og jeg vælger "click here", der kan jeg vælge land/region og styresystem, der efter ryger jeg tilbage til første side og det samme sker igen, nemlig INTET?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Det virkede, tak for det. Havde ellers været inde på den danske side før uden held?


    Det virker til at være en del hurtigere, score en del mere i futuremark browser benchmark. IE7 287 point, EI8 475 point. http://service.futuremark.com/…er/results.action?key=i6U

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet 2 gange, sidst af dasjap ().

  • Hejsa......... Jeg søger også lidt feedback om hvordan den virker, har hentet en vista 64bit IE8 version, meeen har ikke smækket den i endnu :$


    Nogen som har installeret den og prøvet den? (har set de andre svar, men søger lidt flere) :D

    Asus P5K ,Intel P35 Bios v.1201 Intel Core 2 Duo Q9300 @ 3000Mhtz 1,50v Corsair 4x1Gb ddr2@ 801 2,20v Liteon LH-20A1H487C 20X 1x OCZ 120Gb primær disk,1x500Gb dat disk XFX HD Radeon 7770 13.6 64bit ati driver, Creative X-fi Xtreme Music, Avira 2014 antivirus psu: Corsair CMPSU-650TXEU, 650Watt 12v52A Windows 7 Ultimate 64bit Antec Nine Hundred kabinet Zalman 9500 LED cpu-køler

  • Jeg downloadede, installerede og testede det igår.


    Jeg er ikke umiddelbart specielt glad for det dog. Jeg synes at det opstarter og loader sider markant langsommere end Chrome gør, og så har jeg oplevet flere "programmet er holdt op med at fungere" :(
    Dog synes jeg at Accelerator er en super fed feature de har fået med :)


    Alt i alt er jeg ikke overbevist om at det er lykkedes M$ at lave en browser som er tiden værd...

    It is not because things are difficult that we are afraid... it is because we are afraid that things are difficult

  • Tøver godt nok med at installere det på den stationære.. Er der andre der har problemer med ikke at kunne søge efter tekst på en side...? Jeg trykker ctrl+F og der dukker en stor, grå bjælke op under fanerne, men intet andet.. Kan ikke skrive noget eller søge efter en fis :ph34r:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Tøver godt nok med at installere det på den stationære.. Er der andre der har problemer med ikke at kunne søge efter tekst på en side...? Jeg trykker ctrl+F og der dukker en stor, grå bjælke op under fanerne, men intet andet.. Kan ikke skrive noget eller søge efter en fis :ph34r:


    Har ingen problemer med at søge efter tekst på en side.

  • Hejsa


    jeg har også hentet IE8 til min vista x64 og det køre enligt meget godt har ingen problemer med den enu. Kan dov ikke se den store foreskel i driften hverken i opstart af IE eller når jeg bladere på siderne.

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64