Windows Media center - Subtitles

  • Hej igen. :)


    - Jeg ville høre om der nogen der ved hvordan man får undertekster inde i Media center?


    Jeg kan allerede se med undertekster over VLC player og Media player.
    Men det kunne være lækkert til media center også, da jeg snart får en fjernbetjening som jeg kan bruge der til.



    Håber i kan hjælpe. ;)
    Cheers :cheers:

  • det drejer sig kun om det rigtige codec. personligt brugte jeg SLD codec pack dnegang jeg havde windows mce, hvilket dog er ved at være lang tid siden, men her virkede undertekster både i medie player og i mce

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xabo
    Kan jeg ikke få den codec ? :)


    Du kender godt siden http://www.google.dk ikk?.. ;)
    Prøv og google det så kommer der meget hurtig links med hvor du henter nyeste version.. Eller prøv K-lite er også en codec pack som du kan google dig til.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • jeg hentede K-lite..
    ^det er jo bare et media program!? Det var ikke det jeg skulle bruge.


    Så kunne jeg lige så godt blive ved med at bruge VLC player.
    Men ja, K-lite er installeret. Men der er stadig ik sub i mce.



    Nogen der kan give et link til hvor jeg kan downloade Codecs så jeg kan se film inde i mce med undertekser, som jeg kan med VLC & Media player.


    Henter self. underteksterne og smider dem ind i samme mappe, med samme navn som avi. filen hedder.




    Cheers :cheers:

  • Vobsub burde kunne klare tjansen. Det er et Subtitle overlay program. Dvs. den smider undertekster på filmen (næsten) uafhængigt af hvilken afspiller du bruger. Dog skal undertekst + film stadig ligge i samme mappe med samme navn.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Tag ellers og kigge på xbmc.org super lækkert media center program, som jeg vil sige er 1000 x bedere en microsoft eget, du kan også bruge din remote controller til det, der er virkelig mange fede ting i det.
    Der lægger du bare undertekster i samme mappe som film også køre det bare...

  • har skam Vobsub, ellers ville jeg ikke kunne se med undertekster inde i VLC player osv. ;)



    # Rolex:
    Lyder lækkert ! troede kun jeg kunne bruge fjernbetjeningen til mce !?
    - Men ja, spørgsmålet er så også bare om jeg kan se undertekster med det program ? :D




    Cheers :cheers: