Mystisk antivirus popup

  • Hejsa,


    Har et enormt træls problem med mit antivirus progam (TDC Sikkerhedspakke).
    Ca. hver anden gang jeg starter min computer, får jeg denne besked:


    [Blocked Image: http://img5.imageshack.us/img5/8779/unavngivetx.jpg]


    Uanset hvad jeg trykker og uanset hvor mange gange jeg gør det, så bliver den ved med at poppe op med 2-3 sekunders mellemrum.
    Jeg har scannet hele min computer for spyware og andet lort, og har ikke fundet noget som helst.
    Aner ikke hvad det er for et program, min første tanke var dog at det var noget trojansk af en art, men det faktum at jeg intet har fundet via. scan gør mig lidt i tvivl


    Er der nogen der har en idéen om hvad det er for et program og om hvordan jeg evt. kan få denne skide popup til at forsvinde?


    Hjælp modtages med kyshånd.

  • msiexec.exe er ikke skadelig, det er bare en del af windows.. jeg har dog aldrig set at den lå i den mappe der står, men det kan selvfølgelig være fordi du kører andet OS end mig


    Det viser sig så at være et program, der bruges sammen med Windows Installer, altså den burde kun køre, når der installeres et program..


    Ved ikke om det var behjælpeligt

  • Kan du ikke ændre det under programstyring og selvfølgelig skal du osse lige definere det gennem din firewall, så burde det være slut med den popup.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.