problem med internet

  • når jeg surfer rundt stopper browseren ligepludselig med at virke. der står "interner xplorer svare ikke".
    så ska jeg vente i et godt stykke tid for at vide at jeg ska lukke vinduet (hvilket jeg havde prøvet på i noget tid). jeg kan også vælge at genstarte programmet, men så kommer jeg bare til min startside. det er MØGirriterende da jeg nogen gange er midt i noget vigtigt.
    det sker ca. 2 gange om dagen & 3 gange idag, hvor 2 af dem var i træk.


    er der noget i vejen med min pc eller ska jeg skifte til firefox.? har den nyeste internet xplorer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
    når jeg surfer rundt stopper browseren ligepludselig med at virke. så ska jeg vente i et godt stykke tid for at vide at jeg ska lukke vinduet (hvilket jeg havde prøvet på i noget tid). det er MØGirriterende da jeg nogen gange er midt i noget vigtigt.
    det sker ca. 2 gange om dagen & 3 gange idag, hvor 2 af dem var i træk.


    er der noget i vejen med min pc eller ska jeg skifte til firefox.? har den nyeste internet xplorer


    Prøv en anden browser og se om det sker. Prøv at geninstaller browseren.


    _FredeK

  • Kan være computeren er inficeret med skidt eller du har en buggy toolbar eller lign. udvidelse/plugin i IE. Prøv at starte den op uden add-ons, skulle være at finde i startmenuen men ellers er "Iexplore.exe -extoff" Funker den uden gejl så må du jo igang med at udelukke for at finde synderen - med mindre det er oplagt.