kaspersky meget bedre end norton

  • hey ville lige lave en tråd her da jeg lige har droppet norton 360 til fordel for kaspersky internet security.


    må sige jeg blev meget overrasket da kaspersky fandt 8 trojaner i mit sytem som norton åbenbart ikke har kunnet finde. allerede en meget positiv fordel.


    fik så noget problemer med at databasen ikke ville opdatere og ringede til kaspersky support. 2 sek efter havde jeg en dansker i røret som åbenbart sidder i norge. det første han sagde løste problemet wupti nok den bedste support til dags dato jeg har fået. og det gør det kun bedre at kaspersky er noget billigere som norton og har vundet en del priser på at være den bedste antivirus.


    hvis der er andre der har erfaringer med kasperksy må i gerne skrive lidt her..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Er rigtig godt tilfreds med kaspersky, har også prøvet deres rigtig gode online service.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Norton har efterhånden også et rigtig dårligt ry, det er langt fra første gang at jeg har hørt at folk med norton har haft både virus og trojans 8o

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet en gang, sidst af Johnny ().

  • Forskellen er bla at kaspersky fanger evt trojanere, det er andre programmer temmeligt elendige til. De fleste gratis programmer er ok, men der er en grund til at de andre koster penge, det viser flere tests.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Jeg bruger pt. AVG Free, men hvordan er det iforehold til Kasperksy og bullguard?


    Nogen der har nogle erfaringer med det?


    Det er gratis. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • jeg kan så fortælle jer at avg er lige blevet kåret til den dårligste antivirus nogensinde samme tid med at kaspersky er kåret til at have den bedste virus og houristisk scanner bla. jer folk som har avg har heller ikke en beskytelse mod indtrængen dvs pc orme trojaner og den slags har frit adgang. og det er så det jeres antivirus skal prøve at finde i gennem scanningen. hvis og jeg siger hvis avg finder noget er chancen nok meget lille for at den kan rep det.


    det er som med alting andet du får hvad du betaler for.og jeg vil mene at pc sikkerheden er et meget dårligt sted at spare da du har mange personlige oplysninger billeder info lektier mm. hele møget kan være gået tabt på et split sekund hvis ikke man har den rigtige beskyttelse..


    og helt ærlig 500kr om året er det virkelig så slemt at betale for at beskytte sit liv såsom billeder af dine børn video optagelser af dit bryllup elelr hvad det nu kunne være. tænk lige over det.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Min erfaring med norton er den samme. Den er ineffiktiv, UTROLIGT krævende, og dyr.
    Bruger selv AVG og har gjort det flere år, både på mine egne og familiens computere, og har aldrig oplevet problemer eller virus.


    Kan man få et link til den test hvor AVG klarer sig dårligt?

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af muldvang
    Det er godt nok ikke en test, men Spywarefri.dk er godt nok ikke glade for AVG: http://spywarefri.dk/traditionel_sikkerhed.html


    Den har jeg lidt svært ved at tage seriøst - der står jo absolut intet....


    En ordentligt test ville være interresant - er der nogle der har nogle gode links der understøtter de påstande der er kommet i tråden.


    Selv kan jeg klart anbefale Sophos - jeg ved dog ikke hvad det koster (har haft det gennem arbejdet de sidste 6-8 år).


    /ask

  • Bruger selv Symantec EndPoint Protection, og er godt tilfreds. Jeg gik væk fra AVG som eller er ganske fornuftig, da den blev ved med at sætte en ie dll til mine ordbøger i karantæne.


    Det var pænt irreterende.


    AVG 7.5 var fin, 8.0 .... vil jeg ikke bruge.

  • bruger personligt selv bitdefender antivirus, det er ikke særligt resource krævende og det er effektivt. og billig, koster kun omkring 146 for et år. synes kaspersky er alt for dyr. bitdefender har vundet gold award flere år i træk inde på top ten reviews http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Ja.. nu når i har rost kaspersky til skyerne tænkte jeg at jeg ville prøve trial'en. Jeg har bare et lille spørgsmål. Når jeg søger efter virusser står der at den har fundet en sårbarhed? Jeg kan gætte mig til at en sårbarhed ikke er en virus men, hvad er det?


    -FredeK

  • nu snakker jeg om en internet sikkerhed med firewall også den må vi ikke glemme den er mindst lige så vigtig som antivirusen kaspersky firewall er meget effektiv den har allerede stoppet mange orme og og indtrængen hos mig. men nu er det sådan at der er mange ting der spiller ind her. på dette link kan man se hvilken test de forskelige antiviruser har bestået og hvilket de ikke har.


    http://www.comon.dk/news/se.ve…gste.antivirus_25790.html


    HOULY: hvem hulen har du hørt fra avast skulle være bedre end kaspersky? du siger norton er bedre end avast og avast er bedre en kaspersky.
    ergo siger du norton også er bedre end kaspersky?


    nu har jeg ingen router eller anden form for firewall end den der er i min kaspersky og må sige den klare ærterne ret godt. fik enda også det angreb der er omtalt i facebook den blev også blokeret med det samme af kaspersky.


    en af de fede ting ved kaspersky er at den opdatere konstant også uden det kan mærkes da den ikke bruger ret meget af din båndbrede og den er nem at finde ud af hvor derimod avast og avg er meget indviklet at finde ud af synes jeg.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • hvordan kan du gætte det ikke er en virus? der står lav nu med rødt eller sådan noget oppe i toppen der kan du klikke ellers er det bare fordi den fortæller dig at det er en trial så er den gul oppe i toppen og anbefaler dig til at købe produktet. men jeg vil vente til trial er udløbet for efter hvad teknikeren fortalte mig er der ingen forskel på programmet og hvad du kan selvom det er en trial.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

    Rettet en gang, sidst af basseger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    hvordan kan du gætte det ikke er en virus? der står lav nu med rødt eller sådan noget oppe i toppen der kan du klikke ellers er det bare fordi den fortæller dig at det er en trial så er den gul oppe i toppen og anbefaler dig til at købe produktet. men jeg vil vente til trial er udløbet for efter hvad teknikeren fortalte mig er der ingen forskel på programmet og hvad du kan selvom det er en trial.


    Det er ikke det jeg mener:D.


    Mens den søger kommer der nogen gange et lille vindue op nede ved proceslininen hvor der står at et program indeholder en sårbarhed. Jeg regner med at der vil stå lidt mere end en sårbarhed. Der står helt præcist "Fil C:\... indeholder en sårbarhed". Så jeg vil bare gerne vide hvad de mener.


    -FredeK

  • Basseger: nej siger kaspersky er bedre en norton og avast er bedre end kaspersky.


    ergo
    1.avast
    2.kaspersky
    3.norten (norten er sandsyndligvis dårligere end 3. men nu er det bare ud af de her 3)