Blaster!!!???!

  • Nogen der lige kan fortælle hvad man skal skrive i kør for at få den der besked væk. og nogen der kan smide et link til updaten som klare blaster...



    ved godt det er blevet postet 100 gange herinde men kunne ik finde en skid i forummet...

  • Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    er jeg godt klar over, men prøv du at søg forummet igennem med "blaster" eller "virus" som keyword...


    Du ku' jo evt. kigge på Win update's side der er et link på forsiden.
    Du ku jo også prøve at søge på google, yahoo el. andre søgesider.
    Du ku' jo kigge ind på symantec's support-sider eller andre antirus-sider.
    Du ku' evt. også bare gå et par dage tilbage her i dette forum.

  • troede det var et forum hvor man hjalp hinanden. Ja jeg ved godt at man kan søge på google og andre steder, men tit og ofte får man ik en skid ud af de søgninger. Derfor er det da nemmere at spørge nogen der nu engang ved det helt konkret istedet for at man skal spare jer for den ulejlighed. Altså "vi" er her vel for det samme...


    Og i øvrigt er du ik tvunget til at skrive på denne tråd. hvis det er så forfærdeligt at jeg ik har søgt www før jeg spurgte herinde så lad da vær med at bruge tid på mig...

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Du ku' jo evt. kigge på Win update's side der er et link på forsiden.
    Du ku jo også prøve at søge på google, yahoo el. andre søgesider.
    Du ku' jo kigge ind på symantec's support-sider eller andre antirus-sider.
    Du ku' evt. også bare gå et par dage tilbage her i dette forum.


    Hvis der nu var noget i dette forum et par dage tilbage er det da mærkeligt at den ik finder en skid når jeg søger på "blaster"...

  • søgemaskinen er gået i koks herinde, jeg skulle finde en ældre post af mine egne, søgte og søgte men niks.

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet en gang, sidst af Johnny ().