Crc error

  • Heysa.


    Jeg og kæresten har lige formateret vores computere, da de egentlige var blevet ret langsomme. Men efter formateringen er der nu sket det, at når vi prøver at installere noget så kommer der en CRC error op.
    Denne fejl sker både når vi prøver at hente installers fra hinanden og vi så prøver og kører dem, og når vi har brændt cder.
    Før formateringen var der ingen problemer.
    Vi har opdateret alt på begge computere udentaget bios.


    Er der nogen her der kan hjælpe ?

  • Ja det er et typpisk problem...


    Der er mosevand i kammertøjet... det er derfor CPUen ikke kan sende ting der er længere end et rundstykke... men fejlen er dybere end som så... den kan vist redes med mælk fra hindusvin der lever dybt i de tyske alper.... men det er ikke sundt for en PC i det klime aå køb vat og stop det ind i cd drevet... eventuelt kan du urinere på noget blår og kaste det efter en kamaret men det er mest hvis pip er pande med føl.... men det korte og det lange er at valsen skal smøres og det skal gøres ordenligt... har set alt for mange der er fnulret i stykker af sved....


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Ja det er et typpisk problem...


    Der er mosevand i kammertøjet... det er derfor CPUen ikke kan sende ting der er længere end et rundstykke... men fejlen er dybere end som så... den kan vist redes med mælk fra hindusvin der lever dybt i de tyske alper.... men det er ikke sundt for en PC i det klime aå køb vat og stop det ind i cd drevet... eventuelt kan du urinere på noget blår og kaste det efter en kamaret men det er mest hvis pip er pande med føl.... men det korte og det lange er at valsen skal smøres og det skal gøres ordenligt... har set alt for mange der er fnulret i stykker af sved....


    Fed7haS


    8o


    PS: Jeg ved ikke hvad problemet er desværre. Så jeg må holde mig til Fed7haS' forslag 8o