Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 16. februar 2009, 02:29

Har lige opdateret mit vista 64-bit home premium. Men nu kan jeg så ikke spille Gta IV PC - Da den siger spillet er bleven spærret af en familie sikkerheds bla bla

Jeg har Bullguard som sikkerhed .. Men der er åbnede for de porte som spillet kræver.
Der er ingen problemmer i at logge på rockstar social club
Men når jeg så trykker på ikonet "PLAY" kommer den med den besked = se øverst på siden.

- HVORDAN KAN JEG LAVE DET OM IGEN OG HVORDAN.??

- KAN OPDATERING HAVE LUKKET FOR DE PORTE EL ??

Gamer for life..

Hardstyle freak

2

mandag, 16. februar 2009, 02:49

er du den eneste der bruger din comp eller bruger dine forældre den også?

altså du kan prøve at æukke bullguard HELT inden du spiller hvis det er din egen comp du bruger, hvis ikke, så er dine forældre blevet bange for at du nu en dag skulle gå amok på en skole med våben, og du skal bruge deres account til at låse op for det. Family safety skulle ligge under kontrol panel > brugere somewhere...

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

3

mandag, 16. februar 2009, 11:27

Det er min egne computer .... og har åbnet for de porte som spillet kræver... Men jeg tror problemmet er kommen efter at jeg opdateret mit vista

Gamer for life..

Hardstyle freak

4

mandag, 16. februar 2009, 12:04

Du går ind i kontrolpanel og øverst til højre finder du brugerkonti og familiesikkerhed, så konfigurerer du det bare der.

mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

5

tirsdag, 17. februar 2009, 00:34

Den står admin.. og familie sikkerheden er slet ikke slået til...

ØHHH ???

Gamer for life..

Hardstyle freak

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.