• Nogle der ved hvilken, hvor jeg finder en SATA driver til min Znote Notus?


    i945 Chipset
    IC7 northbridge


    MB er lavet af MITAC, modelnr. 8212


    På forhånd tak ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Det ligger ingen SATA-driver på Zeptos FTP desværre, der havde jeg været omkring.. :(..


    - prøver lige, om det er den der "Intel Maxrix Storage Manager" :P..


    .. ellers vender jeg tilbage om 5 min. ;P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Det gik ikke..


    ... prøver everest ;D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Det gik ikke..


    ... prøver everest ;D



    fint hvis du skulle ha probs med at finde sata driveren så skriv navnet på den sammen med OS'et du køre så vil jeg da gerne google den og se mine google skillz ka finde noget ;)


    jeg kender google rimelig godt efterhånden da jeg har og stadig reinstaller mange Laptops med Vista til XP og det er jo ik alle produksenter som vil link XP drivere til laptops jo :)

  • Hmm.. Det er vist Intel 82801G..


    .. men kan ikke finde nogen rigtig driver :\

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Man skal ikke bruge drivere til Sata, kun hvis det er AHCI eller diske som er sat i RAID, hvad skal du bruge de drivere til?


    det er fordi han bruger en Lite Version af Windows 7 Beta, men tror nærmere at den Lite version mangler noget siden den ik selv har driveren el. Vista driveren ik virker.