Quicktime eller MPC på Mac

  • Jeg har lidt problemer.


    Jeg har altid brugt Medie player Classic på min PC - og elsker de features der er ved den, + playlist osv..
    Jeg syns ikke jeg kan få det til at virke på min MAC, så jeg tænkte så bruger jeg bare quicktime.
    Men mit problem er der, at jeg ikke har samme muligheder for at ændre ting + der er ingen playliste?? eller er der, nogen der ved hvor man kan finde den playlist i Quicktime :)

  • Quicktime er vist ret begrænset hvad angår ekstra features, inkl muligheden for at lave en playliste.


    Du kan evnt kigge på Cellulo som bygger på Quicktime, men med de funnktioner som du efterspørger. Ellers er der også altid VLC :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mojn
    Quicktime er vist ret begrænset hvad angår ekstra features, inkl muligheden for at lave en playliste.


    Du kan evnt kigge på Cellulo som bygger på Quicktime, men med de funnktioner som du efterspørger. Ellers er der også altid VLC :D



    jeg er kan slet ikke lide VLC :( desværre men du ved ikke om MPC er muligt at få på MAC? :) jeg kigger lidt på Cellulo tak.


    gerne andre forslag


  • Hvorfor kan du ikke li VLC ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af arnbak


    Hvorfor kan du ikke li VLC ?


    tror bare det er personligt.. har aldrig brudt mig om det, tror mere det er de små features jeg har nemt at finde i MPC ikke er til at finde i VLC :)