1

fredag, 30. januar 2009, 12:39

Jeg tænker på..
Har jeg ikke mulighed for at lade den være tændt selvom jeg lukke skærmen i?
f.eks jeg vil høre musik mens den ligger i tasken.
Nu udgår macbooken jo ikke særlig meget varme, men der er heller ingen grund til at dne stor åben her på mit bord når jeg bare hører musik :P støv osv i tasterne og på skærmen :P

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

2

fredag, 30. januar 2009, 15:25

Er ikke sikker på at macbooken har skide godt af at den bliver transporteret rundt i en taske i tændt tilstand :D

Du kan hente et værktøj her, hvor du selv kan styre hvad der sker når du lukker den. Har ikke selv prøvet det, så ved ikke hvor godt det virker.

Hvis du bruger en ekstern skærm og gerne vil have macbooken lukket, så du kun har den eksterne skærm aktiv, er et smart trick at smide en ekstern enhed(f.eks en usb-stick) i efter du har lukket låget. Når du gør det, så vågner den op fra vågeblus uden at du behøves at åbne skærmen.

3

lørdag, 31. januar 2009, 11:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog
Jeg tænker på..
Har jeg ikke mulighed for at lade den være tændt selvom jeg lukke skærmen i?
f.eks jeg vil høre musik mens den ligger i tasken.
Nu udgår macbooken jo ikke særlig meget varme, men der er heller ingen grund til at dne stor åben her på mit bord når jeg bare hører musik :P støv osv i tasterne og på skærmen :P

Dyr MP3 afspiller, hva´? :D :D
Godtnok er en MacBook usædvanlig lækker, men det er stadig en brugsgenstand og den dør absolut ikke at lidt støv.

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.