Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 10. december 2003, 20:31

Hvordan kan jeg ændre min ip. altså ikke min LAN ip men den jeg kører internet med?

2

onsdag, 10. december 2003, 20:35

Citeret

Originally posted by *.*SeBBer*.*
Hvordan kan jeg ændre min ip. altså ikke min LAN ip men den jeg kører internet med?

du kunne prøve at lukke røven, ej gaaaaas, he he sklulle bare lige sige at vi har prøvet ipconfig /release og ipconfig /renew, men virker ik ;(

3

onsdag, 10. december 2003, 21:04

www.dyndns.dk der skulle det være muligt at få den samme IP hver gang man starter op... så længe man åbner ens Crontab-URL (de er under settings når man har lavet en bruger) hver gang man starter spanden op... (bare brug Scheduled Tasks og så efter ("C:\sti\stier" Contrab-URL))

så skulle det gerne virker... gør det for mig end til videre :D

Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?

The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

4

onsdag, 10. december 2003, 21:23

Citeret

udbyder ?

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

5

onsdag, 10. december 2003, 21:44

Citeret

Originally posted by dkwolf

Citeret

udbyder ?

Stofanet, flatrate ;) *.*SeBBer*.* er min kammi IRL 8) he he

6

onsdag, 10. december 2003, 21:45

Citeret

Originally posted by Ostehaps
www.dyndns.dk der skulle det være muligt at få den samme IP hver gang man starter op... så længe man åbner ens Crontab-URL (de er under settings når man har lavet en bruger) hver gang man starter spanden op... (bare brug Scheduled Tasks og så efter ("C:\sti\stier" Contrab-URL))

så skulle det gerne virker... gør det for mig end til videre :D

forstår ik helt hva du siger 8o Han vil gerne kunne ændre sin IP addresse, er det også det du siger eller hva?

7

torsdag, 11. december 2003, 16:54

Come on mates, help him out ;)

8

torsdag, 11. december 2003, 17:58

Han kan få en fast "IP" med www.dyndns.dk. Hvis han skal ændre sin rigtige IP, så skal han ringe til Sofanet og bestille en ny.

9

torsdag, 11. december 2003, 18:01

Citeret

Originally posted by DEEF
Han kan få en fast "IP" med www.dyndns.dk. Hvis han skal ændre sin rigtige IP, så skal han ringe til Sofanet og bestille en ny.

oki takker

10

torsdag, 11. december 2003, 19:39

Hvis det er fordi du gerne vil gemme dig, kan du køre igennem en proxyserver, eller bruge et program som Steganos Internet Anonym Pro 6 eller GetAnonymous.

Søg på google.

11

torsdag, 11. december 2003, 20:19

Citeret

Originally posted by Zulu
Hvis det er fordi du gerne vil gemme dig, kan du køre igennem en proxyserver, eller bruge et program som Steganos Internet Anonym Pro 6 eller GetAnonymous.

Søg på google.

he he naaah ;) ip spoofing, er ik det jeg skal bruge :)) ellers tak mester ;)

Seneste tests og artikler

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Call of Duty: Advanced Warfare får fire multiplayer map packs

Call of Duty: Advanced Warfare
Læs Mere

1

Legetøj til voksne drengerøve - Lego Batman The Dark Knight Thumbler

Lego har lanceret en ny stor m
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 31

Vi er efterhånden nået til uge
Læs Mere

0

Ny NVIDIA GeForce 340.52 WHQL grafikkort driver

NVIDIA er kommet med en sprit
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.