1

mandag, 26. januar 2009, 18:33

Hejsa Tweakers :rules: .

Jeg har et problem ! Når jeg Fx sidder og spiller Call of duty. Så kan der gå 5 min eller bare mens jeg er i menu, så går det i stå. Lyden gentager sig selv og jeg får spat :boxed: . Jeg *Alt tap' er* ud i joblisten som tager ca. 15-20 sek. Og så når jeg kigger står der at progammet ikke svare, Men så PUFF kører det igen :rolleyes: . Og sådan kan næsten blive ved med at gøre. Jeg har haft disse problemer før men de fadede ud jo mere jeg spillede. Jeg ved at jeg kan formatere min COM, men jeg nægter næsten. Jeg har formateret min com da jeg havde det samme problem, Og nu står jeg med det igen. Og det vil bar ik VÆK !. Jeg tænker det kan være min Hdd eftersom jeg for det meste har et mystisk problem med at boot up. Når det kommer til det sorte skærm billede efter BIOS'en har loaded ( Samme sted hvor man trykker for at starte Windows CD'en) siger den Diskinlæsnings fejl - Alt -ctrl-delet for at genstarte.

Håber i kan hjæpe mig :razz: .

2

mandag, 26. januar 2009, 18:35

Hvor gammel er din Harddisk ellers prøv at loade stander bios opstænninger

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "01-gonzalez" (26.01.2009, 18:37)

3

mandag, 26. januar 2009, 21:47

Den er kun år gammel .. det er Hitachi sata 3 320g HDD.

og org BIOS opsætning ændre ikke rigtig noget

sowwy

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.