Window XP LAGGER efter formatering?

  • Hejsa! Jeg har det KÆMPE problem at jeg lagger som EN SINDSYG med min mus og når jeg skal flytte et vindue med min hus, også når jeg skal scroll ned på en side så er den UTROLIG langsom, jeg har LIGE formateret den og der mangler IKKE nogen Drivere (Det er hvad der står I enhedshåndtering) og jeg har prøvet at sætte grafikken ned, men uden held. Hvis jeg holder musen på det øverste af et windue (Den blå ramme) og jeg prøver at flytte den, så tager det utrolig lang tid for den. Plus min mus lagger UNDERLIGT når jeg rykker med den, regere den FØRST på skærmen 1 sekund efter eller noget, og det er den først begyndt på her for nyligt (Det var derfor jeg formaterede windows pga. jeg troede det kunne være virus eller malware.) Så venligst hjælp mig, giv mig gerne nogle link hvis i kender en anden god side, eller en DRIVER jeg bare abselut mangler selvom Enhedshåndtering ikke siger det.


    På forhånd tak


    - AndrewRR

  • det kan godt være der ikke direkte mangler en driver men er du sikker på chipset dirverne er installeret....og musedriveren skal måske bruge en nyere version ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.