Commando audio driver!

  • Jeg har lidt problemer med lyden på mit Commando, når jeg vil installere driver siger den altid driverne ikke passer til mit hardware selvom det ER den rigtige driver, både fra hjemmesiden og fra driver CD'en. Hvad kan der være galt?


    "The audio driver files do not support your computer hardware."


    Det er hvad den siger.


    Windows ser "Audio Device on High Definition Audio Bus" i enhedshåndteringen og siger bare "Der er ikke installeret nogen drivere til denne enhed."


    Lige meget hvad jeg gør siger den bare "The audio driver files do not support your computer hardware."


    Hvad fanden gør jeg? Det er på frisk Windows med SP3, har prøvet at formatere og installere igen, no go.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Jeg er ikke helt med på hvad du tænker på når du siger "model", vil du vide Rev. af chipset eller PCB Rev. eller hvad?


    Der findes jo kun et "ASUS Commando".

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • upsi mente jeg havde set flere Asus boards der hed noget med Command ka være jeg tager fejl :boxed:


    ved min kammi har os haft det problem med den High Definition driver på hans AsRock 939Dual-SATA2 der google jeg den helt vild, end til jeg fandt ud af at den kom da jeg installerede driveren til hans ATi gfx :rolleyes:


    mener det du ska bruge hedder "Microsoft UAA Bus Driver for High Definition Audio"


    men du ka evt. prøve de den her mener Microsoft selv kalder den for KB888111 el. noget.


    Mirrors


    Link 1: UAA_KB888111_XP.zip


    Link 2: KB888111_080922.zip


    hastigheden er oki, jeg kunne ramme 1.5MB/s ved begge 2 på sammetid :)

  • Ja det er HI DEF audio hot fix, den kan man ikke installere og har ikke brug for når man har SP3.


    Men det er ligemeget nu, jeg har smidt det hele over i mit JR P45 igen, efter jeg ahvde prøvet næsten alt.


    Venter på at få fat i et Supreme FX at prøve med, jeg tror mit er dødt.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9