Temporary internet files hjælp!!!!!!!!

  • Jeg vil lige høre om nogen af jer kender et program til at begrænse strømmen af alt muligt man får ned på computeren i Temporary internet files?????

  • Quote

    Originally posted by Pedro
    Jeg vil lige høre om nogen af jer kender et program til at begrænse strømmen af alt muligt man får ned på computeren i Temporary internet files?????


    Under egenskaber for IE, kan du trykke på fanen "Avanceret" herefter går du ned til afsnittet Sikkerhed, hvor der du kan afmærke: "Slet mappen Temp..."


    Upz.. Det er altså hvis du vil fjerne dem helt... ;)

  • Quote

    Originally posted by Señor Jenzen


    Under egenskaber for IE, kan du trykke på fanen "Avanceret" herefter går du ned til afsnittet Sikkerhed, hvor der du kan afmærke: "Slet mappen Temp..."


    Upz.. Det er altså hvis du vil fjerne dem helt... ;)


    Okay det vil jeg......men der sker ikke noget ved det vel, hvis jeg fjerner den helt???

  • Quote

    Originally posted by Pedro


    Okay det vil jeg......men der sker ikke noget ved det vel, hvis jeg fjerner den helt???


    Tja... nogle sider kan tage lidt længere tid at loade, da du ved at tømme temp mappen hver gang du lukker browseren, sletter alle reklamer, billeder, bannere osv. som har været på de besøgte sider...


    F.eks. hvis du har besøgt EDBpriser.dk, vil du næste gang du besøger siden, hente alle reklamer og bannere igen...

  • Quote

    Originally posted by Señor Jenzen


    Tja... nogle sider kan tage lidt længere tid at loade, da du ved at tømme temp mappen hver gang du lukker browseren, sletter alle reklamer, billeder, bannere osv. som har været på de besøgte sider...


    F.eks. hvis du har besøgt EDBpriser.dk, vil du næste gang du besøger siden, hente alle reklamer og bannere igen...


    Okay, men det er ikke nogen måde på at lade vær med at hente banner, reklamer osv.....men så alligevel at man kan se dem dog uden at hente dem..