Problemer med "error" i Nero 6 ved brænding!

  • Hver gang jeg forsøger at brænde starter "burning process" helt naturligt og som sædvanligt(for et par uger siden), men så pludselig stopper brændingen med ordene: "Burn process failed". I loggen står der: "Could not perform EndTrack" eller nogle gange "disc changed"???


    Sådan har den ikke gjort før! Er det måske fordi der er noget istykker i selve brænderen eller er der nogen derude der kender til problemet selv?


    Mvh Jens Guldborg

  • hmm prøv at skifte til et andet mærke af skiver - det lyder som om den ikke kan lave slut sporet på skiven. Det kan skyldes "skæve" skiver. Og det er den nyeste version af Nero ik?

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • ok jeg begynder at opleve nogen lunde det samme problem med mine DVD skiver - de sidste jeg har fået er helt til hundene 40% fejler og skal sættes igang en 2-3 gange før den vil brænde dem.
    Jeg prøver at skifte skiver :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • det kan også ske hvis du prøver at overburne dine skiver med for meget data. hvis det er film du er ved at brænde ned så prøv at smide den skive i der lige er failet og se om den ikke virker alligevel. det er tit at den gør ved miog hvis jeg får den fejl og så er det måske allerhøjest at det er nogle af de sidste rulletekster der er ged i

  • Quote

    Originally posted by Guldborg
    Hver gang jeg forsøger at brænde starter "burning process" helt naturligt og som sædvanligt(for et par uger siden), men så pludselig stopper brændingen med ordene: "Burn process failed". I loggen står der: "Could not perform EndTrack" eller nogle gange "disc changed"???


    Sådan har den ikke gjort før! Er det måske fordi der er noget istykker i selve brænderen eller er der nogen derude der kender til problemet selv?


    Mvh Jens Guldborg


    Jeg havde samme problem og det hjalp ved at sætte skrive hastigheden ned til under 24x.


    Jeg har kun haft problemmet i v6

  • Ved ikke om det er programmet det er galt med, men jeg synes da efterhånden at der er mange der har problemer med Nero 6? :rolleyes:


    Jeg har ikke selv oplevet noget endnu, men har da osse kun brændt en små 10 cd'er med Nero 6 indtil videre - hvem ved, måske dukker fejlene op? I hope not... ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP