Fejl ved Vista installation

  • Jeg kan ikke få lov til at installere vista.


    Jeg har flere gange installeret vista på den maskine alt sammen med samme setup.
    Jeg for Error Code 0x80070017 lige når jeg prøver at expande filerne..
    Der står så mange forskellige ting på nettet, skiven er ikke umiddelbart skadet, der er lidt små ridser som der nu sker en gang i mellem.
    Ingen store ridser eller lign.


    Jeg kører ikke med ATI kort. og jeg lavet et Raid af 2 diske, så derfor skulle det ikke være noget med Master Diske.


    nogen ideer??
    nogen der ved om man kan brænde ens Vista cd, eller ligge den ind på en maskine og brænde det over på en anden dvd..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mathias
    Prøv at lave et image af din dvd og så brænd den over på en anden..


    jeg ville bare vide om man måtte :D men det lykkes at lave et image, så jeg er igang med at brænde den ud på en ny dvd.

  • Hvis det ikke er det, så prøv, hvis den altså er OC, af "af"-OC din PC. Det virkede for mig. Vista er åbenbart lidt krittisk over for ram-fejl

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Hvis det ikke er det, så prøv, hvis den altså er OC, af "af"-OC din PC. Det virkede for mig. Vista er åbenbart lidt krittisk over for ram-fejl



    efter en burn af cd'en fungere det... men ved så ikke om det har noget at gøre med jeg lavede BIOS default + pillede min IDE disk fra :S