bootcamp gfx driverupdate

  • nu er det tredje gang jeg skriver dette, fordi den de andre gange har logget mig ud i mellemtiden og derfor forsvinder alt hvad jeg har skrevet når jeg trykker post -_- så derfor bliver det kort den her gang.


    jeg har den nye macbook pro med et 9600m gt grafikkort.
    jeg kører xp via bootcamp
    jeg spiller far cry 2 men får beskeden " your video card drivers are too old, please update them"
    nuværende drivere er fra 2001
    nogen der har forslag til gode drivere? har selv kigget på 180.84, men der er åbenbart mange der har problemer af en eller anden slags.
    kan nogen fortælle mig hvad det er der gør "modificerede" drivere som fx side band's eller dox's til bedre drivere(altså bedre performance)? -større belastning af kortet?


    Jeg tror det var det.
    det skal liges siges at det faktisk kører meget fint som det er, men kan jeg få mere ud af mit kort ved bare at skifte driver, så vil jeg da gøre det :))

  • nye drivere understøtter måske nye ting, eller får dem til at køre visse typer af grafik mere effektivt...eller ganske enkelt retter bestemte fejl.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Asørn
    så du mener altså ikke det kan betale sig at have up-to-date drivere når de gamle kører udemærket?

    Som hovedregel bør du køre med de nyeste drivere men nogen gange kører de gamle bedre og så bruger man bare dem.

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nano
    Men opdater, det kan kun blive bedre. 2001? Wow.


    man havde da ik 9600 kort i 2001 wtf...



    kom hellere i gang med at hente en updated driver til dit kort, alternativt kan du bruge omegadrivers fra omegadrivers.net

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • jeg kigger lige lidt på de der omegadrivers :)


    er der nogen der kan foreslå modificerede drivere?
    evt lige fortælle hvad det går ud på, og hvordan de kan få mere ud af et kort end normale drivere.. hvis de da kan det?