Bedste dvd ripper?

  • Ja nu er det endelig juleferie og jeg har derfor tid til at rippe min dvd samling over på mit mediacenter. Men som altid vil jeg gerne have den højeste kvalitet og en god ripper. jeg har dog ikke leget med dvd rip rigtigt før og ville derfor gerne vide hvad I kan anbefale mig :) ?


    Edit.


    Såfremt dette er ulovligt beklager jeg selvfølgelig og beder mod lukke tråden.

  • Tror ikke det er tilladt for os at hjælpe dig her, selv hvis det er lovligt.


    Medhjælp


    * Du må ikke få hjælp fra folk udenfor din egen husstand til at udføre lovlig kopiering.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Tror ikke det er tilladt for os at hjælpe dig her, selv hvis det er lovligt.


    Medhjælp


    * Du må ikke få hjælp fra folk udenfor din egen husstand til at udføre lovlig kopiering.


    Jamen er det ulovligt at lave "backup" af mine dvd film når jeg har originalen? - Som er det vi snakker om?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Jamen er det ulovligt at lave "backup" af mine dvd film når jeg har originalen? - Som er det vi snakker om?


    Nej ikke hvis du kan gøre det uden at bryde en kopisikring, men det er ulovligt at få hjælp til at udføre den lovlige kopiering hvis hjælpen befinder sig udenfor din egen husstand, og det er også det Brtlsn siger med sig indlæg ;)



    Så jeg lukker lige tråden her :)