Xp home disk væk...

  • du ka jo låne en XP Home Edition fra en ven el. familie medlem og bruge din egen serial.


    bare sikker dig at det er en OEM CD du får, og kunne du få en med Service Pack 3 intergrated fra start vil det jo være et plus, ellers lån en sikkerheds backup på en brændbar skrive så er den jo stadig lovlig da du har original serial :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    du ka jo låne en XP Home Edition fra en ven el. familie medlem og bruge din egen serial.


    bare sikker dig at det er en OEM CD du får, og kunne du få en med Service Pack 3 intergrated fra start vil det jo være et plus, ellers lån en sikkerheds backup på en brændbar skrive så er den jo stadig lovlig da du har original serial :)


    Hvis han får en med sp3 på fra starten og hans gamle ikke var det tror jeg ikke hans produktkode vil virke. Det er vel også ligemeget da både sp2 og 3 er free download hos MS.
    Jeg har en home på en cd et sted og jeg skal derop af på søndag skriv lige en pm måske kan jeg hjælpe dig. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Hvis han får en med sp3 på fra starten og hans gamle ikke var det tror jeg ikke hans produktkode vil virke. Det er vel også ligemeget da både sp2 og 3 er free download hos MS.
    Jeg har en home på en cd et sted og jeg skal derop af på søndag skriv lige en pm måske kan jeg hjælpe dig. :)


    gør jeg da med min Retail Serial jeg har til min XP Professional den kom med Service Pack 2, jeg har en backup af en original CD med Service Pack 3 istedet og den virker fint for mig baloo :)