Meget Mystisk problem med msn messenger 9

  • Hej folkens.


    Jeg siddet i snart 4 timer for at finde en løsning på mit problem.


    Jeg kan ikke logge på, eller det vil sige, at jeg tror den logger på i nogle milisekunder, for jeg er på msn et andet sted, står der, at jeg er logget på fra en anden computer.


    Der sker det, at den forsøger at logge på, men efter lidt tid går den bare tilbage til der hvor man skal skrive brugernavn og adgangskode.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • for nu lige at få det opklaret, siden du ikke skriver særlig tydeligt...


    1 er du logget på msn 1 sted eller flere steder på 1 gang
    2 hvilke clienter bruger du, msn messenger, trillian eller msn live messenger....gætter på det sidste.


    er du ikke logget på med flere, og den påstår det, så relogger du nok for hurtigt, eller også sidder der en derude med dine oplysninger, og så har du nok noget snavs på din pc....


    et andet typisk problem er hvis dit ur på pcen ikke passer.


    personligt bruger jeg clienten trillian..den kan måske ikke alt det smarte , men den er stabil.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • ER VED AT FÅ GRÅ HÅR!!!!!!!!!!!!!!
    Det er Windows Live Messenger 9 hvis nogen skulle være i tvivl.


    http://www.youtube.com/watch?v=SA-wnVJW_ag


    Har lavet en lille video, hvor i kan se problemet.
    Som i kan se forsøger den at logge på, og den kommer faktisk også på i 2 milisekunder, da jeg får meddelelsen "Du er logget på en anden computer." ved computeren ved siden af.


    Kan i hjælpe :D

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt