Nvidia driver til Windows 7 hvor?

  • nogen der ved hvor jeg ka finde en driver til mit 8800GT-512 fra Nvidia til Windows 7, istedet for Microsoft's standart driver "NVIDIA GeForce 8800 GT (Microsoft Corporation - WDDM v1.1)"


    og så evt. os "SM Bus Controller" driver, har Intel P35 chipset.


    det kunne være nice hvis der er en el. flere som ved det :)

  • Vista driverne skulle kunne bruges. W7 er jo stadig beta så der er ikke kommet drivere endnu.


    Men har selv kørt W7-32bit med vista 32bit driver og det kørte fint.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Vista driverne skulle kunne bruges. W7 er jo stadig beta så der er ikke kommet drivere endnu.


    Men har selv kørt W7-32bit med vista 32bit driver og det kørte fint.


    oki vil jeg da prøve PsyCho, ved blandet at ATi har lavet Windows 7 drivere til officialt download, så jeg da jeg sidst var på ATi's side for en lille uges tidsiden.

  • Ok cool nok.. er et par uger siden jeg legede med det og der var ikke til at finde officielle drivere, men vista driverne kørte fint.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeg kommer først hjem i morgen, men så skal jeg lige se hvilken driver det var jeg brugte, det var dog til et 9600 kort, men burde jo ikk have noget at sige, burde det?..


    Skal lige vide er det 32 eller 64 bit W7 du smider ind?.. hvis det er 64 bit skal du jo self bruge vista 64 bit driver.. ;)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Jeg kommer først hjem i morgen, men så skal jeg lige se hvilken driver det var jeg brugte, det var dog til et 9600 kort, men burde jo ikk have noget at sige, burde det?..


    Skal lige vide er det 32 eller 64 bit W7 du smider ind?.. hvis det er 64 bit skal du jo self bruge vista 64 bit driver.. ;)


    jeg fik 32bit fra MS af så og alle problemer jeg har installeret virker fint, selv Steam os m.m men det er for at teste de mere hardcore games, jeg godt kunne tænke mig en driver :)


    men nej CS1.6 virker ik den vil køre software mode og det ska den ik.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    jeg fik 32bit fra MS af så og alle problemer jeg har installeret virker fint, selv Steam os m.m men det er for at teste de mere hardcore games, jeg godt kunne tænke mig en driver :)


    men nej CS1.6 virker ik den vil køre software mode og det ska den ik.


    Hvorfor har MS ikke også sendt mig en kopi?.. :(

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Hvorfor har MS ikke også sendt mig en kopi?.. :(


    hehe, ved jeg ik, fik download link fra dem, ik andet, gjorde jeg os til Vista Beta 1 & 2 men efter at prøvede Vista første gang var det, det har aldrig haft den installeret på min maskine siden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    hehe, ved jeg ik, fik download link fra dem, ik andet, gjorde jeg os til Vista Beta 1 & 2 men efter at prøvede Vista første gang var det, det har aldrig haft den installeret på min maskine siden.


    Samme her, for mig er vista lidt det samme som ME var.. Men synes godt om W7, det preformer også allerede bedre end Vista i mange ting da jeg sad og legede med det.


    Den download der er ikke en du må dele vel?.. :O

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Samme her, for mig er vista lidt det samme som ME var.. Men synes godt om W7, det preformer også allerede bedre end Vista i mange ting da jeg sad og legede med det.


    Den download der er ikke en du må dele vel?.. :O



    nævn lige nogle af de ting win7 klarer bedre end wista ? plz jeg sidder nemlig med nyeste beta af win7 og dvd encoding fatter det absolut intet af + mine fps er gået ned i stort set alle nyere spil

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK



    nævn lige nogle af de ting win7 klarer bedre end wista ? plz jeg sidder nemlig med nyeste beta af win7 og dvd encoding fatter det absolut intet af + mine fps er gået ned i stort set alle nyere spil


    måske fordi du ska ha en anden end standart MS driver tænkt på det?


    Prøv at Win7 ka du game Crysis og andre DX10 spil selv om dit GFX ik understøtter DX10 det er fordi at Win7 ka bruge din processor istedet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    jeg har skam det util som man får med til at installere vista drivere ? så jeg kører med nyeste vista driver til mit gfx :)


    til Windows 7, ka du så ik linke til et sted hvor den ka hentes, har prøvet "180.84_geforce_winvista_32bit_english_beta.exe" & "180.84_geforce_winvista_32bit_international_beta.exe" men får bare den her fejl:


    [Blocked Image: http://Christmas-Net.dk/Nvidia.png]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    til Windows 7, ka du så ik linke til et sted hvor den ka hentes, har prøvet "180.84_geforce_winvista_32bit_english_beta.exe" & "180.84_geforce_winvista_32bit_international_beta.exe" men får bare den her fejl:


    [Blocked Image: http://Christmas-Net.dk/Nvidia.png]


    samme sted som du fik link fra MS ligger der et driver util til at installere vista drivere på win7

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK


    samme sted som du fik link fra MS ligger der et driver util til at installere vista drivere på win7


    synes jeg ik lige jeg ka se, så et link tak :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    du kan skam ikke undgå at se den fil den er anbefalet af hente ...... virker også som en outdated ( p2p crap ) beta du køre


    har som update via MS update, men der fandt den kun 3 hardware ting og så Windows Defender som jeg ik gider og ha.

  • Ligger den på technet W7?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe