• pt. bruger jeg avg free 8.0


    her til jul skal jeg KØBE et nyt antivirus program, men jeg ved ikke helt hvilket program
    som er best.


    jeg bruger min pc til: msn, internet, skole arbejde, skype....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af counterxz
    pt. bruger jeg avg free 8.0


    her til jul skal jeg KØBE et nyt antivirus program, men jeg ved ikke helt hvilket program
    som er best.


    jeg bruger min pc til: msn, internet, skole arbejde, skype....


    Jeg kan klart anbefale Kaspersky Internet Security og McAfee Internet Security :)


    Du kan læse tests af de 2, skrevet af mig, lige her:


    http://tweak.dk/tests2.php?id=2465


    http://tweak.dk/tests2.php?id=1990

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Som altid når nogen spørger, så vil jeg anbefale F-Secure. Det virker i hvert fald for mig og har gjort det på alle computere i nogle år. Damen og mine forældre har det også og de har heller ikke haft problemet efter det blev installeret. Før i tiden plejede jeg at formatere cirka hvert halve eller hele år, da der som regel altid kom skidt ind regelmæssig. (i wonder why :$)


    Skal ikke kunne sige at det er det bedste, da jeg ikke har prøvet så mange andre købe-antivirus :D Dog giver jeg ikke meget for Norton, da jeg synes den kommer med irriterende mange ligegyldige popups.


    Hvis du vil prøve F-Secure kan du hente en gratis prøveversion som er fuld udgave, men som bare kun virker 1 måned. Derfor opdateres den ikke længere medmindre du betaler og aktiverer den. :D Ved ikke hvordan de andre er med licenser, men synes det er rart at licensen til F-Secure gælder til 3 computere (er vel ingen nørd med respekt for sig selv der ikke har mindst 2-3 computere? :)))


    EDIT: Lige en ekstra note. Uanset hvad du vælger, så vil jeg klart anbefale at det er noget som har mulighed for at køre "aktivt" på din computer. Altså scanne konstant, så virus ikke kommer ind i første omgang og så du først skal til at fjerne dem bagefter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Frankovic


    EDIT: Lige en ekstra note. Uanset hvad du vælger, så vil jeg klart anbefale at det er noget som har mulighed for at køre "aktivt" på din computer. Altså scanne konstant, så virus ikke kommer ind i første omgang og så du først skal til at fjerne dem bagefter.


    Tror ikke der findes nogle som ikke køre persistent.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • F-Secure og Kaspersky vil jeg klart anbefale, Kaspersky skal du dog ikke installere hos fx din mor da der jo kommer noget op når du smider nye programmer ind, F-secure er efter min mening mere venlig overfor folk der ikk rigtig har så meget forstand på PC'er.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • hvis det skal være en effektiv og en som bruger minimal resorucer kan jeg varmt anbefale NOD32. http://www.eset.com/

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • jeg vil os anbefalde KIS2009 (Kaspersky Internet Security 2009) køre selv med den har ik haft en bedre antivirus til mit behov endnu plus at den os virker i Windows 7 Ultimate Pre :D