Spille gamle spil på Vista

  • Er det muligt at downloade en patch eller noget, så jeg kan spille mine gamle spil på Vista? Mange af mine spil, vil computeren ikke starte, efter jeg har fået Vista.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    prøv at patche spillet og køre det som adminstrator og i kombatibeltilstand med hvad det nu passer til...


    Jeg mener, at den ikke kan installere dem mere.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • I så fald er der intet du kan gøre...

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Den vil heller ikke installere mit Office 2007. Er det noget, man skal gøre med cd-drevet efter jeg installerede vista. Det er da underligt, og utrolig irriterende.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Har du sat dit disc drev til?


    til zaxder: wtf?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Har du sat dit disc drev til?


    til zaxder: wtf?



    Jeg kan høre, at det arbejder, men så efter et stykke tid, siger disc drevet ikke mere. Det er underligt, hvis det ligepræcis gik i stykker, da jeg installerede Vista. Men det er da utrolig træls.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThomasB84



    Jeg kan høre, at det arbejder, men så efter et stykke tid, siger disc drevet ikke mere. Det er underligt, hvis det ligepræcis gik i stykker, da jeg installerede Vista. Men det er da utrolig træls.


    Er det bare autorun der ikke går igang?
    Kan du gå ind på CD'en, og starte den selv, efter du har sat den i?


    Det er ikke en feature i vista at man ikke kan installere ting længere, men nogle ældre spil vil altså ikke fungere. Men hvis den ikke engang vil installere office 2007 er der nok noget dybere galt. Det kan altså godt installeres på vista.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Er det bare autorun der ikke går igang?
    Kan du gå ind på CD'en, og starte den selv, efter du har sat den i?


    Det er ikke en feature i vista at man ikke kan installere ting længere, men nogle ældre spil vil altså ikke fungere. Men hvis den ikke engang vil installere office 2007 er der nok noget dybere galt. Det kan altså godt installeres på vista.


    Enig, lyder meget meget mærkeligt.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2