Ping!!!!!!!

  • Hej


    Jeg har et problem når jeg spiller Call of Duty over internettet, da min ping hele tiden ryger rigtig højt op i vejret ?(


    Kan ikke rigtig forstå det, da jeg har stofanet flexrate 1024/256, så burde jeg da ikke få en ping på over 700???


    Vil lige høre om der nogen af jer, som kan hjælpe mig med problemet???

  • Stofa..... :]


    Nej okay. Jeg kender bare mange, og jeg mener virkelig MANGE, som har problemer med at deres stofanet kører ustabilt og de har høj ping i online spil m.v.


    Hvorvidt du har samme problem ved jeg ikke, men hvis du har samme ping, eller ihvertfald høj ping, i andre online spil - så kunne det jo tyde på det. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Stofa..... :]


    Nej okay. Jeg kender bare mange, og jeg mener virkelig MANGE, som har problemer med at deres stofanet kører ustabilt og de har høj ping i online spil m.v.


    Hvorvidt du har samme problem ved jeg ikke, men hvis du har samme ping, eller ihvertfald høj ping, i andre online spil - så kunne det jo tyde på det. :rolleyes:


    jeg har ikke så høj ping i andre online spil, det er kun i Call of Duty at jeg har mærket sådan en høj ping....

  • Quote

    Originally posted by Pedro


    jeg har ikke så høj ping i andre online spil, det er kun i Call of Duty at jeg har mærket sådan en høj ping....


    Og det er ikk en skod server? ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Ja det må været noget Stofa.


    Specielt Call of Duty synes jeg kører rigtig godt over net ;)


    Nice game btw 8)


    Okay....men jeg forstår så ikke hvorfor jeg i andre spil, som jeg gamer online, er der ikke en så høj ping...


    Og ja, det er nice game, men stadigvæk ærgeligt at jeg ikke kan game onnline foruden at ha´ en høj ping...

  • Quote

    Originally posted by Wraper


    Og det er ikk en skod server? ;)


    Nej, fordi jeg har prøvet mange forskellige servers og i dem alle, får jeg efter et lille stykke tid den høje ping!

  • BTW nope det er sku da ikke stofa X(


    har også stofa 1024/256 og kører når jeg spiller CS med en ping på 9-19 og i andre spil som det omtalt her i tråden med en ping på 20-30 så jeg vil sku ikke gå hænd og klage over at deter stofa

  • Quote

    Originally posted by GLA
    BTW nope det er sku da ikke stofa X(


    har også stofa 1024/256 og kører når jeg spiller CS med en ping på 9-19 og i andre spil som det omtalt her i tråden med en ping på 20-30 så jeg vil sku ikke gå hænd og klage over at deter stofa


    Nej, men har du så en forklaring på hvad det kan være??.....synes nemlig at det er rimeligt mærkelig da det er i Call of Duty, at jeg kun har en høj ping og ikke i andre spil osm jeg spiller online ?( ....

  • Quote

    Originally posted by Pedro


    Nej, men har du så en forklaring på hvad det kan være??.....synes nemlig at det er rimeligt mærkelig da det er i Call of Duty, at jeg kun har en høj ping og ikke i andre spil osm jeg spiller online ?( ....


    Ne ved jeg ikke rigtigt om COD config,er magen til quake 3 config,men i quake3 kan du indstille rate,så din ping bliver bedre.Sæt den mellem 10000 og 25000.

  • Quote

    Originally posted by sam


    Ne ved jeg ikke rigtigt om COD config,er magen til quake 3 config,men i quake3 kan du indstille rate,så din ping bliver bedre.Sæt den mellem 10000 og 25000.


    Har lige prøvet at rodde lidt, men kan ikke lige rigtig finde config....
    Kan godt være at spørger dumt, men alligevel...