Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 2. december 2003, 12:11

Hej

Jeg har et problem når jeg spiller Call of Duty over internettet, da min ping hele tiden ryger rigtig højt op i vejret ?(

Kan ikke rigtig forstå det, da jeg har stofanet flexrate 1024/256, så burde jeg da ikke få en ping på over 700???

Vil lige høre om der nogen af jer, som kan hjælpe mig med problemet???

2

tirsdag, 2. december 2003, 12:16

Stofa..... :]

Nej okay. Jeg kender bare mange, og jeg mener virkelig MANGE, som har problemer med at deres stofanet kører ustabilt og de har høj ping i online spil m.v.

Hvorvidt du har samme problem ved jeg ikke, men hvis du har samme ping, eller ihvertfald høj ping, i andre online spil - så kunne det jo tyde på det. :rolleyes:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

3

tirsdag, 2. december 2003, 12:19

Ja det må været noget Stofa.

Specielt Call of Duty synes jeg kører rigtig godt over net ;)

Nice game btw 8)

4

tirsdag, 2. december 2003, 12:21

Det er stofa.. INGEN TVIVL

5

tirsdag, 2. december 2003, 12:25

Citeret

Originally posted by engel

Nej okay. Jeg kender bare mange, og jeg mener virkelig MANGE, som har problemer med at deres stofanet kører ustabilt og de har høj ping i online spil m.v.

Hvorvidt du har samme problem ved jeg ikke, men hvis du har samme ping, eller ihvertfald høj ping, i andre online spil - så kunne det jo tyde på det. :rolleyes:

jeg har ikke så høj ping i andre online spil, det er kun i Call of Duty at jeg har mærket sådan en høj ping....

6

tirsdag, 2. december 2003, 12:26

Citeret

Originally posted by Pedro

Citeret

jeg har ikke så høj ping i andre online spil, det er kun i Call of Duty at jeg har mærket sådan en høj ping....

Og det er ikk en skod server? ;)

7

tirsdag, 2. december 2003, 12:28

Citeret

Originally posted by Aerial
Ja det må været noget Stofa.

Specielt Call of Duty synes jeg kører rigtig godt over net ;)

Nice game btw 8)

Okay....men jeg forstår så ikke hvorfor jeg i andre spil, som jeg gamer online, er der ikke en så høj ping...

Og ja, det er nice game, men stadigvæk ærgeligt at jeg ikke kan game onnline foruden at ha´ en høj ping...

8

tirsdag, 2. december 2003, 12:31

Citeret

Originally posted by Wraper

Citeret

Citeret

Og det er ikk en skod server? ;)

Nej, fordi jeg har prøvet mange forskellige servers og i dem alle, får jeg efter et lille stykke tid den høje ping!

9

tirsdag, 2. december 2003, 12:40

BTW nope det er sku da ikke stofa X(

har også stofa 1024/256 og kører når jeg spiller CS med en ping på 9-19 og i andre spil som det omtalt her i tråden med en ping på 20-30 så jeg vil sku ikke gå hænd og klage over at deter stofa

10

tirsdag, 2. december 2003, 12:49

Citeret

Originally posted by GLA

har også stofa 1024/256 og kører når jeg spiller CS med en ping på 9-19 og i andre spil som det omtalt her i tråden med en ping på 20-30 så jeg vil sku ikke gå hænd og klage over at deter stofa

Nej, men har du så en forklaring på hvad det kan være??.....synes nemlig at det er rimeligt mærkelig da det er i Call of Duty, at jeg kun har en høj ping og ikke i andre spil osm jeg spiller online ?( ....

11

tirsdag, 2. december 2003, 15:19

Citeret

Citeret

Originally posted by GLA

Nej, men har du så en forklaring på hvad det kan være??.....synes nemlig at det er rimeligt mærkelig da det er i Call of Duty, at jeg kun har en høj ping og ikke i andre spil osm jeg spiller online ?( ....

Ne ved jeg ikke rigtigt om COD config,er magen til quake 3 config,men i quake3 kan du indstille rate,så din ping bliver bedre.Sæt den mellem 10000 og 25000.

12

tirsdag, 2. december 2003, 17:34

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

Citeret

Originally posted by GLA

Ne ved jeg ikke rigtigt om COD config,er magen til quake 3 config,men i quake3 kan du indstille rate,så din ping bliver bedre.Sæt den mellem 10000 og 25000.

Har lige prøvet at rodde lidt, men kan ikke lige rigtig finde config....
Kan godt være at spørger dumt, men alligevel...

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

NZXT S340 Special Edition

Denne test vil for de fleste trofaste Tweak læsere virke lidt som et deja-vu, da vi skal kigge på et kabinet,
Læs Mere

Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma

Razers Blackwidow tastatur har vi flere gange haft forbi vores testbænk, men det er første gang, vi skal have
Læs Mere

MSI GTX 950 Gaming 2G OC

Tiden er kommet til, at vi skal vende blikket mod et entry level grafikkort i den mere prisvenlige ende af ska
Læs Mere

ASRock Z170 Extreme4

Det er nu blevet tiden til, at vi skal have kigget lillebroderen til det her på Tweak.dk for nyligt testede Z1
Læs Mere

Popcorn Time: Hollywood er selv skyld i vores popularitet

Hvis du bruger den i de langt de fleste tilfælde ulovlige streamingtjeneste Popcorn Time, så er du langt fra d
Læs Mere

Corsair præsenterer ny Bulldog stue-PC

Vi har før omtalt Corsairs nye stue-PC ved navn Bulldog, og nu er der landet en officiel pressemeddelelse om d
Læs Mere

Lørdagen på Twitch med TeamTweak

Endnu en dag er gået, og TeamTweak har vanen tro slået sig løs med timevis af streaming af både CS:GO, D3, H1Z
Læs Mere

Mand bygger LEGO kopi af ikonisk krigsskib

En skotsk fisker ved navn Jim McDonough er krigsskibs-entusiast, og han har netop lagt sidste hånd på et 3 år
Læs Mere

Stereo Studio drejer nøglen om

Selvom nyheden egentlig er et par dage gammel, så fortjener den stadig en portion opmærksomhed her på Tweak.dk
Læs Mere

ASUS teaser med nye ROG MATRIX grafikkort

Noget tyder på, at ASUS ikke vil lade MSI være alene om at præsentere nye GTX 980 Ti grafikkort. De har nemlig
Læs Mere

Få overblikket: Fredagen på Team Tweak

Team Tweak fortsætter i ekspresfart, og fredagen var ingen undtagelse. Vi havde gang i stort set alle vores st
Læs Mere

AOC præsenterer verdens vel nok billigste FreeSync-skærm

AOC er en særdeles velkendt producent af bl.a. skærme, og det er netop sådan en, vi i dag kan præsentere jer f
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.