Flash Fejl i Explorer i Vista U 64

  • Halløjsa.


    Jeg har fået mig en 64 bit version af Vista Ultimate. Denne blev osse installeret fint.
    Dog har jeg efterfølgende fået et irriterende problem. Når jeg vil installere Flash i Explorer fryser lortet (Ja, jeg ved godt Flash IKKE findes til Explorer 64 bit). Jeg har før installeret Flash i et 64 bit Vista OS - bruger jo så bare Explorer 32 bit. Dette har altid virket - bare ikke lige nu. Måske jeg har installeret et eller andet der konflikter.... Bruger jeg Chrome er der nul problem :).


    Åbner jeg Adobe skriver den her ved Flash v/10.X at "Dette styresystem understøttes ikke" - osse selv om jeg bruger Explorer 32 bit..... OG, så fryser computeren, og kan kun resettes.


    Åbner jeg en www der kræver Flash, og prøver at installere det manglede plug-in, så fryser den osse.


    Maskinen er en Q9450, 4Gb PC6400 Ram, 8800GT i SLi, Zotaz 780i MB.


    Vista har ALLE updates, incl. SP1. AntiVirus er Bullguard v/8.5


    Kom med nogle gode råd. Jeg har allerede prøvet UDEN AV, renset Vista for alle Flash henvisninger - uden held :S


    Jeg mangler lige en med en god idé :finger:


    //Jan

  • har du prøvet med firefox......forstår altså ikke folk er så glade for explorer

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    har du prøvet med firefox......forstår altså ikke folk er så glade for explorer


    Det er ikke et ? om jeg kan lide Explorer eller ej. Jeg har prøvet Chrome, og der er fejlen der ikke.
    Jeg var interesseret i en løsning til Explorer, og IKKE et indlæg ang. andres favorit browser.
    Sorry hvis det lydder surt, men om jeg "prøver" FF, opera eller Chrome er vel ligemeget. Det er en EXPLORER løsning jeg søger, da problemet irriterer mig !!


    //Jan

  • måske det er
    1:
    For Vista (64 bit):


    1. Open Computer.


    2. Navigate to C:\Windows\SysWOW64\.


    3. Scroll down and open the Macromed directory.


    4. Open the Flash directory.


    5. Right-click FlashUtil9b.


    6. Select Run as Administrator.


    7. When the UAC prompt appears, select Continue.


    8. Follow the Flash Player installation wizard.


    eller kik på http://www.vistax64.com/

    ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst


    Det er ikke et ? om jeg kan lide Explorer eller ej. Jeg har prøvet Chrome, og der er fejlen der ikke.
    Jeg var interesseret i en løsning til Explorer, og IKKE et indlæg ang. andres favorit browser.
    Sorry hvis det lydder surt, men om jeg "prøver" FF, opera eller Chrome er vel ligemeget. Det er en EXPLORER løsning jeg søger, da problemet irriterer mig !!


    //Jan


    ja det er sq mavesurt...hvis fejlen ikke var der i FF eller hvis den var, så var der måske folk med FF der også havde en løsning der virkede i IE.....men gl med dine problemer.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.