MP3 to MIDI

  • Okay, here's the prob.
    Jeg har fået den idé at downloade lytteversioner af de midi-ringetoner man kan sende til sin mobil.
    Lytteversionen er desværre i mp3, men bare med midi-lyd inden i. (Hvis der er nogen der fatter det :rolleyes: ) Nogen der kender et program der kan converte en mp3 over til midi, bare uden at det mister kvaliteten? Jeg har indtil nu fundet en del, men den skader midi/mp3'en en del når den kommer over i normal...


    Link til MP3 med midi-indhold, så folk forstår hvad jeg mener ;) http://wap.smsas.com/polyphoni…es/mp3/ume/ume21378p4.mp3

  • Takker, men har søgt på det og meget meget mere på google. Men tænkte mere på om der ikke var andre der havde fået sammen idé og at de så kunne fortælle hvilket program de bruger...?

  • Jeg har prøvet hvad du nu er igang med, og jeg synes godt nok ikke at resultatet bliver særlig godt? :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Syntes jeg heller ikke. Det ville bare spare en en masse moneter hvis man lige kunne ordne det sådan, men det går åbenbart ikke så let som først antaget. Iøvrigt kan jeg ikke finde den ønskede feature i Nokia's ting... Der er kun noget midi to midi. Desværre!!! Men ellers tak for hjælpen ;)