"This application has failed to start..."

  • Hey,


    Jeg har lige installeret et helt nyt C-drev, med formål til at køre et bestemt program (Traktor Pro, DJ Software).


    Jeg kører Win XP Pro og det er fuldt opdateret med SP3, alle drivers osv. er selvfølgelig lagt på.
    Men men men, når jeg nu har installeret Traktor Pro og prøver at starte programmet får jeg smidt den her direkte i fjæset:


    "This application has failed to start because the application configuration is incorrect. Reinstalling the application may fix this problem".


    Det sjove er bare præcis samme installation fungerer fint på mit normale/gamle C-drev. (jeg bruger begge drev i samme computer, samme hardware opsætning, samme drivers, jeg skifter blot harddisken når den skal bruges til DJ'ing)


    Og nu er der reinstalleret flere gange og problem forsvinder ikke lige af sig selv.


    Hvor fan*** leder jeg efter fejlen ? =)

    Intel Core 2 Duo E6550 @ 3.00 GHz
    ASUS P5K-VM iG33
    ASUS GeForce 7300GT 256MB. Silent
    2GB. Mushkin Enhanced PC2-8500 DDR2
    Thermalright XP120 m./ 120 mm. 18dB Papst
    Antec Fusion V2 HTPC Kabinet

  • har du installeret xp fra ny, skal der jo installeres bundkort drivere, gfx drivere, direct x opdatering formodentligt også....vil gætte på noget af det mangler.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.