WLM/MSN vil ik logge på

  • jeg ka ik få min WLM/MSN til at logge på, jeg får bare "Error: 81000314"


    har smidt det her ind i min "host" fil i C:\WINDOWS\system32\drivers\etc


    65.54.239.80 messenger.hotmail.com
    65.54.239.80 dp.msnmessenger.akadns.net


    plus


    65.54.239.80 dp.msnmessenger.skadns.net
    207.46.26.65
    207.46.104.25
    65.54.228.27
    207.46.104.23


    og går ind i Funktioner-->Indstillinger-->Forbindelser


    [Blocked Image: http://www.Christmas-Net.dk/MSN.jpg]


    der står jeg ik ka oprette forbindelse til .NET Messenger Service, men laver jeg en "TCP afprøv" så får jeg det her


    [Blocked Image: http://www.Christmas-Net.dk/MSN.1.jpg]


    hvor den som sagt skriver "Det lykkedes. Du kan oprette forbindelse til Windows Live Messenger Service."


    og det passer jo ik når jeg ik ka logge på, nogen som har en løsning til det har sadt over 1time nu, og prøvet at reinstaller og det virker stadig ik og ka ik ringe til min ISP nu jo.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    passer uret på din pc?


    ja den siger den


    23:19
    torsdag
    23-10-2008


    det er da den dato, dag og kl vi har ik?


    ka fint logge på min gmail.com email til msn, bare ik excite.co.jp emailen :(


    *EDIT* om jeg så lukker KIS2009 (Kaspersky Internet Security 2009) ned hjælper det stadig ik.

  • utroligt, har brugt over 2timer på dvs. fejl og nu efter at den igen skrev at host.msn som Windows Live Messenger 2009 laver blev opdateret for 500 gang el. mere så loggede den bare på, så sidder man jo og føler sig som en idiot ren ud sagt, :boxed:

  • Har prøvet dit problem engang smed aMSN på maskinen loggede på med det 1 gang genstartede computeren og så kørte alt igen som før.. Det tager ikke mange min at prøve, måske det også virker for dig.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Har prøvet dit problem engang smed aMSN på maskinen loggede på med det 1 gang genstartede computeren og så kørte alt igen som før.. Det tager ikke mange min at prøve, måske det også virker for dig.. =)


    vil jeg lige tænke over PsyCho, ska ha reinstalleret min XP her, så ka godt ske det måske ska være, og takker for rådet :)

  • så lidt da.. =)


    Husk aMSN er noget du altid lynhurtigt kan slette igen.. Jeg lod det blive da jeg så kan kører 3 x msn på min computer på samme tid så.. :P


    Ja ja, hvem har brug for 3 forskellige lister.. Men det har jeg nu engang, ikk altid man gider og snakke med alle når man er i skole jo og er sku for meget bøvl og blokkere og fjerne dem igen, så er det lettere bare og lukke msn ned eller aMSN.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW