• Hej






    Jeg har et problem med msn da jeg ikke kan logge på. Når jeg går ind under Forbindelse kan jeg se at jeg ikke har forbindelse til .NET Messenger service..... Men hvis jeg så er inde på min gæstebruger så kan jeg godt logge på msn?ved ikke om der er nogle der har haft samme problem? 8o







    Tak på forhånd :cheers: :cheers:

  • Gæstebruger?


    Anyway, passer tid og dato på din pc? :) Hvis ikke den er sat korrekt kan man ikke logge på MSN.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Gæstebruger?


    Anyway, passer tid og dato på din pc? :) Hvis ikke den er sat korrekt kan man ikke logge på MSN.



    Ja det skulle passe

  • Jeg har pludselig også problemer med at logge på MSN...
    Så vidt jeg kan finde ud af er det noget med min udbyder der åbentbart har tænkt sig at begrænse min adgang til lige præcis dén del af nettet... Bruger jeg Microsoft egen klient eller bruger jeg Adium, så kommer jeg ikke på - bruger jeg http://www.msn2go.com så kan jeg godt, fordi den åbentbart kører via andre servere.
    Jeg har Turbo3 mobil bredbånd og deres supportere fatter ikke en hat, så indtil videre bruger jeg bare msn2go
    -nej, det er ikke et firewall problem jeg har her, har prøvet alle tænkelige løsninger men det ser ekstremt meget ud som min udbyder er problemet, noget med deres firewall istedet


    EDIT:


    Jeg fandt nu ud af det hos mig er en korrupt "host" fil, den fil der på en Mac fortæller noget om hvilke servere de forskellige programmer skal forbinde til.
    Der var af bizare årsager sneget sig nogle tegn ind som "Terminal" - det der svare til DOS - ikke kunne forstå og derfor kunne jeg ikke forbinde.
    Jeg kunne forestille mig noget af det samme kan opstå på en PC, men det var rimelig svært at lave på en Mac hvor alt normalt er ret nemt, så hvis dit problem er det samme så er der ikke nogen nem løsning...


    Held og lykke :cheers: -håber dit problem er et helt andet og meget nemmere