Human Head Ati

  • Er der nogen der kender et sted hvor man kan downloade Human Head til et Ati gfx? :D

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Det kunne jo være man var heldig ;P
    Syntes bare det kunne være lidt fedt at have den, Ati's er ikke særlig gode...

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Det kunne jo være man var heldig ;P
    Syntes bare det kunne være lidt fedt at have den, Ati's er ikke særlig gode...


    heh, den er jo lavet for at demonstrere hvad et nVidia-grafikkort kan... HVIS den kan findes i en "ATI-version", så er der nogen der har taget den demo og pillet lidt ved den på en ikke lovlig måde så den kan køre på ATI grafikkort ... noget som jeg tvivler på er sket. Måske fordi ATI slet ikke kan køre den? :crazyeyes:


    At ATI´s ikke er særlig gode kan jo være fordi ATI´s grafikkort sutter kogle ? - Den skulle lige med nu når du lagde op til det :))


    Må indrømme at jeg dog overhovedet ikke har set demo´en ... men kunne være jeg skulle det en eller anden dag jeg keder mig ... :razz:


  • Har du set hvad Radeon 4800 serien har at byde på?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Tjaa.. Mit gamle 8600gt med 512 mb kunne køre det.. Altså det hakkede, men det var dog ikke total meget ;P
    Og du er helt sikker på at det ikke kan? Syntes bare at Ati har sådan nogle dårlige Demoer...
    Syntes sådan set at Nvidia er bedre... Der er lettere at finde f.eks. drivere og de har stort set bare bedre "kundeservice" hvis man kan kalde det det... Er ærligtalt lidt skuffet over ati.. Dog ikke med dens ydeevne, men bare med hjemmesiden og sådan..

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

    Rettet en gang, sidst af zaxder ().