Program til at holde orden i mp3 filer?

  • Hej,


    Er der nogen af jer der kender et godt program til at holde orden i sine mp3 filer? det skal helst være freeware, det er billigst :)

  • Hvorfor skal du have et program til at gøre det? Du kan da selv laver div mapper og playlister. Jeg har 100 % styr på mine filer fordi jeg smider dem ind i de rette mapper fra start af. Hvis man bare gad, behøvede man slet ikke sådan nogle overflødige programmer.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hvorfor skal du have et program til at gøre det? Du kan da selv laver div mapper og playlister. Jeg har 100 % styr på mine filer fordi jeg smider dem ind i de rette mapper fra start af. Hvis man bare gad, behøvede man slet ikke sådan nogle overflødige programmer.


    Jeg har fået brug for sådan et program fordi jeg har haft et hdd crash, jeg har fået reddede 5 GB af mine mp3 filer,
    men efter rednings missionen ligger de bare i én mappe alle sammen, det var den eneste måde jeg kunne redde dem på


    men jeg er da glad for at høre at du har styr på dine mapper og filer, for så sker det jo selvfølig aldrig for dig ;)