• hej


    ja da jeg åbenbart en en af de eneste i hele danmark der ikke kender itunes ret godt-har jeg et par spørgsmål, man skal gi ALLE sine oplysninger fra sit visakort, og så begynder mine alarmklokker sgu og bimle lidt - har jeg nogen grund til at være bekymret?? har en ipod touch - så jeg skal jo gøre et ellerandet :crazyeyes: man kan også vælge noget andet - hvor man skal sætte penge ind på en side, og så betale den vej... er det lige meget hvilken form for betalning jeg vælger - rent sikkerhedsmæssigt??



    mvh bjarne

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Du behøver jo ikke at oprette en account for a bruge programmet. det er vel kun hvis du vil købe din musik igennem itunes, eller hvis du vil hente albumbilleder direkte fra itunes. Du kan sagtens købe din musik andre steder, og manuelt føre albumsbilleder ind, hvis du føler dig mere tryk ved det. så behøver du ikke oplyse noget personligt.
    Men du burde nu ikke rigtigt have noget at frygte. Apple´s itunes er det mest brugte program til salg af musikfiler, så du skal ikke være bange for at du bliver snydt, hvis det er det du frygter.