Service Pack 2

  • Tja, hvor skal jeg begynde. Jo det startede med at jeg havde alting som jeg havde brug for, pludselig en dag kunne jeg ikke bruge mine programmer som krævede SP2. Indlysende nok var sp2 væk.
    Nu har jeg prøvet at downloade det igen, men det lader hvis til at den går i stå ?


    Eller er der bare meget vente tid ?
    Jeg downloadede SP2-Danish på under 2 min. Så jeg regnede med at installationen ville fungere ens. Men så ik, her er et screenshot hvor den stopper.
    [Blocked Image: http://i242.photobucket.com/albums/ff151/theKaiser07/sp2problem.png]


    Nogle forslag eller svar på mit problem ?
    Tak på forhånd :)

  • Det er lidt svært at gætte på hvad der kan være skyld i dette, hvor lang tid står den bare der? har du prøvet bare at lade den stå i en times tid og så komme tilbage til den og se ad?, men der er jo kommet en ServicePack 3 til XP, du kan prøve med den og se om den ikke installer bedre, alle rettelser der var i SP2 er også i SP3 plus flere.

  • Faktisk troede jeg slet ikke der var folk der havde xp versioner uden en af sp mere.
    Men som Grillrotten siger kan den godt under tiden stoppe og stå stille en stund. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Faktisk troede jeg slet ikke der var folk der havde xp versioner uden en af sp mere.
    Men som Grillrotten siger kan den godt under tiden stoppe og stå stille en stund. :)


    Hvis man har en ældre XP-skive (ergo uden SP), og man ikke har "opdateret" den skive så har man jo stadig en XP uden SP når man geninstallere XP.


    Der er ingen SP på mine XP.
    Der er ingen SP på mine Vista.


    - sådan skal det være, så skal jeg nok selv sørge for den nyeste SP jeg vil bruge. Nederen og have en XP SP1-skive og så alligevel skulle smide en nyere SP ind ... Så hellere en XP-skive uden SP som jeg skal nok så pille lidt ved hver gang der kommer en ny SP ud :))

  • Ha ha jeg har da også en version xp proff uden sp på. jeg har også en med sp2.
    Og en Vista uden noget. :boxing:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate