ABC Blittorrent sulten!

  • Er det mig eller er ABC Blittorrent bare sulten ad H til? Nogle gange kan jeg se at Ramidle går fra ca 400MB free til 0% frem og tilbage efter et stykketid med programmet åben. Andre gange kan en af mine downloads fryse:] Dog har det været bedre det sidste stykke tid. Jeg har som regl DC++ og min FTP oppe og køre på sammetid, men det skulle den da klare...måske en memory leak?


    ABC Bittorrent Client:
    http://pingpong-abc.sourceforge.net/

    Pentium 4 2660MHz
    MSI 645 Combo (MS-6737)
    512MB DDR Ram 333MHz
    128MB DDR Radeon 9700 Pro
    Windows XP Pro w/ SP1:]
    MSI 16x DVD drive & DVD Burner
    2 x 200GB WDC Fluid 7200rpm 8MB cache;)
    Audigy 2 (24bit/EAX 4) 8o
    Cambridge Desktop Theater 5.1 Speakers:)

  • Quote

    Originally posted by TheBoss
    Er det mig eller er ABC Blittorrent bare sulten ad H til? Nogle gange kan jeg se at Ramidle går fra ca 400MB free til 0% frem og tilbage efter et stykketid med programmet åben. Andre gange kan en af mine downloads fryse:] Dog har det været bedre det sidste stykke tid. Jeg har som regl DC++ og min FTP oppe og køre på sammetid, men det skulle den da klare...måske en memory leak?


    ABC Bittorrent Client:
    http://pingpong-abc.sourceforge.net/


    øøøhhhh


    1. Det er warez gider de/vi ik herinde ;)


    2. Det er måske heller ik så smart både at have din FTP kørende + Direct Connect, De tager jo næsten hele forbindelsen, og sluger den rå...


    3. Bittorent, kan jo køre ustabilt, da de afhænger meget af hvor mange leakers der er, dsv. hvor mange du kan hente fra..


    4. Det er en experimental client du har fået fat i der, ik at de er dårlige, meen den hedder jo experimental ;)

  • Har jeg nævnt warez requests? :rolleyes:


    Bittorent kan man siger er ligesom DC, bare man er i en stor hub. Når den kører ordenligt optager den ikke meget power, heck ICQ optager mere ram sommetider, lol. Bittorent får ikke lov at tage for meget af forbindelsen, så det er ikke fordi der er mange leechers.

    Pentium 4 2660MHz
    MSI 645 Combo (MS-6737)
    512MB DDR Ram 333MHz
    128MB DDR Radeon 9700 Pro
    Windows XP Pro w/ SP1:]
    MSI 16x DVD drive & DVD Burner
    2 x 200GB WDC Fluid 7200rpm 8MB cache;)
    Audigy 2 (24bit/EAX 4) 8o
    Cambridge Desktop Theater 5.1 Speakers:)

  • Quote

    Originally posted by TheBoss
    Har jeg nævnt warez requests? :rolleyes:


    Bittorent kan man siger er ligesom DC, bare man er i en stor hub. Når den kører ordenligt optager den ikke meget power, heck ICQ optager mere ram sommetider, lol. Bittorent får ikke lov at tage for meget af forbindelsen, så det er ikke fordi der er mange leechers.


    øøhhhh det har jeg sku da heller ik sagt X( lol da


    selvfølgelig tager DC rimelig meget, du uploader nogler filer, du henter nogle filer, det tager altså pænt meget forbindelse.. X( samt din FTP hvor du også uploader... :] Get a grip :] det tager fandme en del forbindelse X(

  • Quote

    Originally posted by TheBoss
    Bittorent får ikke lov at tage for meget af forbindelsen, så det er ikke fordi der er mange leechers.


    øøøhhh har jeg sagt det?? X( nej faggot.. jeg siger hastigheden på det du henter med bittorent, kan svinge grundet leechers... hva fanden er dit problem tag og læs ordentlig hva jeg skriver inde du freaker fuldstændig dreng..

  • ehh hvad fanden er det for et aggrasivt svart :]


    Jeg har capped Blittorrent, DC og ftp så jeg ved hvor meget de forskellige programmer max bruger. Nu har jeg lige været over ved Blittorrent forumet og der er faktist andre med det samme problem 8o

    Pentium 4 2660MHz
    MSI 645 Combo (MS-6737)
    512MB DDR Ram 333MHz
    128MB DDR Radeon 9700 Pro
    Windows XP Pro w/ SP1:]
    MSI 16x DVD drive & DVD Burner
    2 x 200GB WDC Fluid 7200rpm 8MB cache;)
    Audigy 2 (24bit/EAX 4) 8o
    Cambridge Desktop Theater 5.1 Speakers:)

  • Quote

    Originally posted by learner
    og så lige et sidste, hva ellers kan bittorent bruges til udover warez??? bare et godt eksempel??

    Alt hvad internettet har at byde på som alle andre p2p programmer...

    Pentium 4 2660MHz
    MSI 645 Combo (MS-6737)
    512MB DDR Ram 333MHz
    128MB DDR Radeon 9700 Pro
    Windows XP Pro w/ SP1:]
    MSI 16x DVD drive & DVD Burner
    2 x 200GB WDC Fluid 7200rpm 8MB cache;)
    Audigy 2 (24bit/EAX 4) 8o
    Cambridge Desktop Theater 5.1 Speakers:)

  • Hey drenge


    Lukker tråden - gjorde det ikke til at starte på (da det kan diskuteres om det er warez eller ej), men da der kun bliver flamet alligevel, ser jeg ingen grund til at fortsætte ;)


    Send en PM hvis der skulle være spørgsmål :D