T ??? hvad er det ??

  • en gang imellem (sjælden gang... ca. hver anden uge) X( X( kommer denne latterlige popup op.... ved ikk hvad det er så end til videre har jeg sagt nej...




    håber der er nogen der ved hvad det er...

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • så meget har jeg opfattet... men jeg kan ikk finde den med aw-aware... den kør ikke hvis jeg åbner windows task manager når den er poppet op... og for det meste har jeg ikke haft min internet browser oppe (Mozilla Firebird... indbygget pop-up blocker)....

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Quote

    Originally posted by Pollux
    Har du prøvet at klikke på ja ?


    nop... men regner med at der kommer et eller andet lort frem så...


    Quote

    Originally posted by Noobie
    Vis du nu tager din mus, og gnider den hårdt op af en våd gnu.. Så hårdt at det slår gnister.. Så forsvinder det nok! 8o


    er du ikk bare LIDT dum at høre på ?? tror vist du ku mangle lidt søvn...

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Vis du nu tager din mus, og gnider den hårdt op af en våd gnu.. Så hårdt at det slår gnister.. Så forsvinder det nok! 8o


    Et intelligent og konstruktivt forslag :]


    Har samme problem med et eller andet "Hey dude" møg, som jævnligt kommer op, for derefter at åbne en skod side hver gang mang lukker en side ned.
    Er temmeligt irriterende.

  • Helt klart en trojansk hest. Ikke fordi jeg har ærfaring med sådan nogle :evil:


    Måske lidt så ;-)

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Det dersens T møg, kan du ikke se hvad det er for et prg, hvis du trykker Ctrl + Alt + Delete og vælger Applications eller Processes og så spore dig frem til at få det slettet ?


    Mit problem kunne hverken Spybot-search and destroy eller pestcontrol finde en løsning på.

  • som jeg skrev... kan jeg ikke se den når den popper op med windows task manager ("jobliste" ??? på dansk) kan heller ikke finde den med ad-aware...

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Quote

    Originally posted by Ostehaps
    som jeg skrev... kan jeg ikke se den når den popper op med windows task manager ("jobliste" ??? på dansk) kan heller ikke finde den med ad-aware...


    Det kan jeg heller ikke her. Er træls sådan noget.
    Det er jo næsten det samme som en virus. :(

  • Jeg fik en gang også nogle underlige popups. Spurgte herinde for et godt stykke tid siden og en venlig sjæl forklarede at det nok var noget med messenger. Okay jeg fjernede Messenger helt og holdent og vupti - så var problemet løst. 8)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Jeg fik en gang også nogle underlige popups. Spurgte herinde for et godt stykke tid siden og en venlig sjæl forklarede at det nok var noget med messenger. Okay jeg fjernede Messenger helt og holdent og vupti - så var problemet løst. 8)

    Yup messenger åbner lige en bagdør til reklamer (jeg ville heller ikke trykke ok) 8o

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • har slettet messenger... *HOST* lorte prog *HOST*



    selve messenger protocollen virker fint nok... men deres latterlige program til det er en være gang L***!!!

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Mr T ;)

    Pentium 4 2660MHz
    MSI 645 Combo (MS-6737)
    512MB DDR Ram 333MHz
    128MB DDR Radeon 9700 Pro
    Windows XP Pro w/ SP1:]
    MSI 16x DVD drive & DVD Burner
    2 x 200GB WDC Fluid 7200rpm 8MB cache;)
    Audigy 2 (24bit/EAX 4) 8o
    Cambridge Desktop Theater 5.1 Speakers:)